Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید عسگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طراحی اولیه پتروشمی دهلران بر اساس تولید الفین است و هم اکنون نیز فعالیت این پروژه در فاز عملیات اجرایی الفین ادامه دارد.

وی این پروژه را از پروژه های اقتصادی ذکر کرد و اظهار داشت: مواد اولیه پتروشمی از ان جی ال سه هزار و ۱۰۰ دهلران با فاصله ۴۰ کیلومتری تامین می شود و وجود میادین نفتی منطقه از دیگر مزایای نسبی آن به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دهلران گفت: به یقین تغییر نوع فعالیت پتروشیمی دهلران به هیچ وجه به صرفه و صلاح نیست و مجموعه مدیریت ارشد استان و مسئولان شهرستان با هرگونه تغییر نوع فعالیت آن مخالف هستند.

عسگری تاکید کرد: مسوولان ارشد استان به جد خواستار ادامه فعالیت این پروژه بر اساس طراحی تولید الفین هستند و در این زمینه نیز مکاتبات و پیگیری ها انجام شده است.

مدیر سایت پتروشیمی دهلران هم با اشاره به برخی شنیده ها که قرار است فعالیت پتروشمیی به تولید اتیلن تغییر پیدا کند، گفت: با پیگیری های مسئولان استانی و شهرستانی فعالیت پتروشیمی همچنان ادامه دارد و قرار است طبق طراحی اولیه فعالیت آن ادامه داشته باشد و هم اکنون نیز این روند ادامه دارد.

مصطفی درگاه افزود: خوراک پتروشمیی دهلران از ان جی ال دهلران تامین می شود.

وی افزود: این پروژه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون حدود پنج هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

اخیرا در فضای مجازی مطالبی در خصوص تعطیلی پتروشیمی دهلران درج شده بود که با توجه به پیگیری ها این خبر صحت ندارد و تا کنون چنین چیزی به مسئولان پتروشیمی ابلاغ نشده است.

شنیده هایی در خصوص تغییر فعالیت آن از تولید الفین به اتیلن مطرح بود که با توجه به پیگیری همه جانبه مسئولان استان و شهرستان این موضوع نیز در حال مرتفع شدن است و این پروژه بر اساس طراحی اولیه تولید الفین الان مشغول فعالیت است و این روند نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها ایلام پتروشیمی دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پتروشیمی دهلران ایلام پتروشیمی دهلران پتروشیمی دهلران تولید الفین طراحی اولیه بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در برخی نقاط استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدیدی موقت پیش بینی می‌شود.

فردا نیز با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور شاهد بارش‌های پراکنده در استان‌های شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس خواهیم بود. روز شنبه در غرب سواحل دریای خزر استان اردبیل شمال شرق آذربایجان شرقی ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی شمال و شرق فارس شمال هرمزگان ارتفاعات کرمان مناطقی از اصفهان و یز دگبار باران و وزش باد پیش بینین می‌شود

از روز یکشنبه بعدازظهر به بعد با ورود یک سامانه جدید بارش در مناطق غرب شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی شروع می‌شود. امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • ادامه فعالیت بارشی در جنوب کشور
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ