Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:24:32 GMT

بارسلونا و یک خرید فاجعه بار دیگر در خط حمله

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۰۶۵

بارسلونا و یک خرید فاجعه بار دیگر در خط حمله

نام مارتین برایثویت را نیز باید به سیاهه خریدهای ناکام بارسلونا در سال های اخیر اضافه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل زمستان و دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید بود که لوییس سوارز دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و در آن مقطع اخبار حاکی از آن بود که ستاره 34 ساله و اوروگوئه ای فصل را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام های زیادی به عنوان جانشین سوارز مطرح شد، اما در نهایت بارسلونا با پرداخت 18 میلیون یورو به لگانس، مارتین برایثویت را به خدمت گرفت.

 

 

این مهاجم باتجربه به محض ورود به رختکن بارسلونا به ترکیب راه یافت و نمایش قابل قبولی نیز ارائه داد، اما اخیرا و با بازگشت لوییس سوارز به ترکیب، مارتین برایثویت به یک بازیکن نیمکت نشین بدل شده است. حالا برایثویت در 9 بازی مجموعا 333 دقیقه برای بارسا بازی کرده که در واقع هر دقیقه 54 هزار یورو یا دو میلیون یورو در هر بازی برای این تیم هزینه داشته است.

 

مارتین برایثویت در دیدار مقابل مایورکا در هفته های اخیر موفق به گلزنی شده، اما بعید به نظر می رسد کادر فنی بارسلونا علاقه ای به حفظ او برای فصفل بعد داشته باشد. در سال های اخیر ارقام سنگینی برای تقویت خط حمله و در واقع پر کردن جای خالی نیمار از سوی بارسلونا هزینه شده، اما هیچکدام سرانجامی نداشته اند و به نظر می رسد نام مارتین برایثویت را باید به فهرست طولانی خریدهای ناکام بارسلونا در فصول اخیر اضافه کرد.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا مارتین برایثویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم