Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آذربایجان طی اظهاراتی درباره درگیری‌های صورت گرفته روز گذشته در مرز این کشور با ارمنستان گفت: ارتش با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدای‌مان را گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزای آناتولی، الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان طی سخنانی در نشست شورای امنیت این کشور درباره درگیری‌های صورت گرفته روز گذشته در مرز این کشور با ارمنستان گفت که ارتش کشورمان روز یکشنبه با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدای‌مان را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اف در ادامه با یادآوری این‌که نیروهای مسلح ارمنستان در ساعات بعد از ظهر به مواضع نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان با پرتاب توپ و خمپاره‌ها حمله کردند، از خداوند برای کشته‌های کشورش طلب رحمت و مغفرت کرد.

علی‌اف همچنین با بیان این‌که ارتش آذربایجان پاسخ لازم را به ارمنستان داده‌ است و از اقدام تحریک کننده آنها جلوگیری کرده‌ است، تصریح کرد: همه تلاش‌های ارمنستان ناکام ماند. آذربایجان از مرز خود دفاع کرد و سربازان ارمنستان نتوانستند حتی یک سانتیمتر نیز وارد سرزمین کشور شوند.

علی‌اف در پایان با اشاره به تنش میان دو کشور که در حال بالا گرفتن است، تاکید کرد که تمام مسؤولیت بر عهده دولت ارمنستان است.

گفتنی است که ارتش ارمنستان روز گذشته در منطقه مرزی تووز اقدام به حمله به مواضع نیروهای مسلح آذربایجان کرد و در پی پاسخ ارتش جمهوری آذربایجان با تلفات عقب نشینی کرده بود که بر اثر این درگیری سه نظامی از ارتش آذربایجان کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شده بودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الهام علی اف کرونا ارمنستان درگیری مرزی جمهوری آذربایجان علی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این مراسم در تبریز در پادگان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
در سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیرو‌های مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.
در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرز‌های ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی