Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۰ جلد کتاب عفاف و حجاب از ساعت هشت تا ۱۸ به مدت یک هفته برای علاقه مندان عرضه شده است.

آرزو عباس زاده بیان کرد: اعضای کتابخانه ها کتاب های نمایشگاه را امانت بگیرند و هدف از نمایشگاه رواج فرهنگ عفاف و مطالعه، آشنایی اعضا ‌با کتاب های موضوع عفاف و ارائه الگوی مناسب حجاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا نیز امروز در دیدار با خانواده شهیدان رستم والایی و ناصر وصلی در روستای گیلده این شهرستان گفت: شهدا جایگاه والایی نزد مردم دارند و یاد و نام آنها هرگز از خاطر ملت محو نخواهد شد.

محمد پورحنیفه با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: شهدا برای حفظ وطن و ترویج فرهنگ عفت و پاکدامنی از خون خود گذشتند و رعایت نکردن عفاف و حجاب، خیانت به خون شهداست.

وی ادامه داد: در ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا با همکاری بسیج دانشجویی، تا پایان هفته حجاب و عفاف، پوسترها و نوشته های مرتبط نصب شده است.

۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته عفاف و حجاب است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و چهار باب کتابخانه در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه های آن تحصیل می کنند.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب آستارا نمایشگاه کتاب شهدا نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب آستارا نمایشگاه کتاب شهدا نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب روز عفاف و حجاب آستارا نمایشگاه کتاب شهدا نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • نهادینه شدن فرهنگ کار باید از خانواده‌ها آغاز شود
  • نهادینه شدن فرهنگ کار باید از خانواده‌ ها آغاز شود