Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی محمّدباقر قالیباف با موضوع تبیین بسته اقتصاد مردمی مجلس، سه‌شنبه‌شب به‌طور زنده پخش می‌شود.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمّدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده تلویزیونی،  جزییات بسته اقتصاد مردمی مجلس را تبیین خواهد کرد.

این گفت‌وگو، فردا( سه‌شنبه ٢۴ تیرماه) پس از خبر ٢١ شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رئیس‌مجلس در ارتباط تصویری نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب از کلیات بسته اقتصاد مردمی مجلس رونمایی کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس بسته اقتصاد مردمی گفت وگوی زنده تلویزیونی بسته اقتصاد مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فتحی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از مردمی سازی یارانه‌ها، بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که صنعت مرغداری نمی‌تواند به راحتی به مسیر خود ادامه دهد اما با زحمات شبانه روزی مرغداران و همراهی کارشناسان توانستیم در سال ۱۴۰۲ به رکورد بیش از ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره در کشور برسیم و در آذربایجان شرقی نیز به ۶ میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره دست پیدا کنیم که این یک رکورد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به دیگر موفقیت‌های رقم خورده در عرصه کشاورزی در سال گذشته گفت: بسیاری از کارشناسان بیشترین خرید گندم در استان را نزدیک به ۲۰۰ هزار تن تخمین می‌زدند اما با اقداماتی که انجام شد و با احتساب گندم بذری، موفق شدیم ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری کنیم که این نیز موفقیتی بزرگ بود.

فتحی گفت: باید در سال جدید بتوانیم تغییرات مثبتی در خود ایجاد کنیم و بیش از گذشته در خدمت به جامعه کشاورزی که قشری زحمتکش و مولد است بکوشیم.

وی با اشاره به انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) گفت: کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصاد کشور است که بیش از ۹۸ درصد آن مردمی است بنابراین در این بخش باید به صورت ویژه به ظرفیت‌های مردمی توجه کرد تا شعار سال را محقق کنیم.

فتحی ادامه داد: جهش تولید در این حوزه با ۲ رویکرد قابل تحقق است. رویکرد اول افزایش بهره وری و ضریب نفوذ دانش در کشاورزی رایج یا سنتی است که موجب افزایش عملکرد در واحد سطح خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اضافه کرد: رویکرد دوم در این حوزه جذب سرمایه گذاری‌های بیشتر در کشاورزی صنعتی و نوین است که باید سرمایه گذاران حوزه‌های دیگر را به سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی تشویق کرد.

کد خبر 6077034

دیگر خبرها

  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • روزنامه اطلاعات: چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!
  • تناقض گویی وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی | ببینید مجری چطور کامرون را غافلگیر کرد
  • گفت‌وگوی بایدن و سران کنگره درباره تحولات خاورمیانه
  • شعرخوانی شاعر معروف در پخش زنده تلویزیونی درباره حمله پهپادی ایران | لبخند سحر نزدیک است... | ببینید
  • کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است