Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره لیورپول می گوید الکساندر آرنولد از جنبه هایی شبیه استیون جرارد است.

ترنت الکساندر آرنولد یکی از بهترین مدافعان کناری سال های اخیر بوده است. جیمی کرگر هم به ستایش از الکساندر آرنولد پرداخته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، جیمی کرگر در مورد عملکرد ترنت الکساندر آرنولد گفت:

عملکرد او درخشان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقانه بگویم ترنت تا حدی مرا به یاد استیون جرارد می اندازد. بازیکنان خوبی در آکادمی باشگاه هستند ولی هیچ کس نمی توانست تصور کند او در تیم اصلی تا این حد خوب کار کند. جرارد هم در کودکی و نوجوانی بازیکن خوبی بود ولی هیچ کس فکر نمی کرد او به بهترین هافبک جهان تبدیل شود. ترنت هم شاید در حال حاضر بهترین دفاع راست جهان باشد. وقتی او 16-17 ساله بود هیچ کس چنین تصوری نداشت.

کرگر در ادامه به ستایش از الکساندر آرنولد پرداخت:

الکساندر آرنولد در تیم اصلی لیورپول خیلی زود به یک ستاره تبدیل شد. او از تیم جوانان تا حالا چالش های زیادی داشته و خیلی پیشرفت کرده است. حالا ترنت به خلاق ترین بازیکن تیم تبدیل شده است. بله او خلاق ترین بازیکن بهترین تیم اروپاست و یک دفاع راست 21 ساله اهل لیورپول است. الکساندر آرنولد باعث شده پست دفاع کناری سمت راست بیشتر موردتوجه قرار گیرد و دوباره به یک پست جذاب تبدیل شود. البته بعد از آنکه گری نویل این پست را غیرجذاب کرده بود!

در این رابطه بخوانید:

الکساندر آرنولد: اینکه روزی کاپیتان لیورپول شوم، هر روز به من انگیزه می دهد

هسکی: فکر می کنم الکساندر آرنولد در پست هافبک میانی خوشحال تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکساندر آرنولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد

به گزارش پارس نیوز ،   یکتا ناصر و منوچهر هادی ، زوج هنرمندی که این روز‌ها اختلاف آنها بر سر دخترشان سوفیا در شبکه‌های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرده است، اخیرا در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند و با پادرمیانی قاضی شهریاری ظاهرا به اختلافات شان پایان دادند.

اما این همه ماجرا نبود و شب گذشته خانم یکتا ناصر با انتشار پستی قضیه را انکار کرد این برخورد واکنش قاضی شهریاری را برانگیخت و در پستی پاسخ خانم بازیگر را داد.

   

پر واضح است که کشیدن اختلافات خانوادگی آن هم به این صورت در فضای مجازی کار پسندیده ای نیست و باعث تشوش اذهان عمومی می‌شود از طرفی دیگر پای فرزند آن ها در میان است و بهتر است این گونه مسائل در خارج از فضای مجازی و به صورت خصوصی به کمک مشاور حل و فصل شود تا نه آینده فرزندشان دچار مخاطره شود نه مردم شاهد تنش های خانوادگی باشند.

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • تیری آنری و جیمی کرگر و چالش انتخاب برترین مربی تمام ادوار / فیلم
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟