Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@01:39:31 GMT

طرح داعش برای هدف قرار دادن بغداد ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۱۴۲

به گزارش مهر به نقل از بغداد الیوم، وزارت کشور عراق امروز دوشنبه از خنثی سازی طرح تکفیری‌ها برای هدف قرار شهروندان عراقی در بغداد پایتخت این کشور خبر داد.

وزارت کشور عراق اعلام کرد: آژانس اطلاعاتی وابسته به وزارت کشور در عملیاتی منحصر به فرد ضربه‌ای مهلک به داعش در کمربندی بغداد به ویژه در منطقه ابوغریب وارد کرد و طرح تکفیری‌ها برای هدف قرار دادن شهروندان در داخل پایتخت با عملیات انتحاری را ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: در جریان یورش به مخفیگاه داعشی ها، ۵ سرکرده تکفیری که کمربند انتحاری بر تن داشتند کشته شدند. در جریان این عملیات یکی از عوامل انتحاری اقدام به انفجار کمربندی انتحاری خود کرد که بر اثر آن دو نفر از نیروهای اطلاعاتی وزارت کشور عراق کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی عراقی از کشته شدن سه کارشناس خنثی سازی موارد منفجره هنگام خنثی سازی بمب در دیالی عراق خبر داد.

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده

انتشار پستی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شبکه ایکس درباره سفرش به عراق، با واکنش منفی گسترده کاربران عراقی مواجه شده است که محتوای آن توهین به بغداد و کشورشان دانسته اند.

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

دیگر خبرها

  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار