Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:56:24 GMT

کشتی‌گیر مبتلا به کرونا از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۱۵۵

کشتی‌گیر مبتلا به کرونا از بیمارستان مرخص شد

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و مدال طلای بازی‌های آسیایی، چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

فدراسیون کشتی نیز بلافاصله پیگیر وضعیت درمانی این قهرمان گرانقدر ورزش ایران شد و  نوری پس از طی شرایط بحرانی و ۱۲ روز بستری شدن در بیمارستان، با بدست آوردن بهبودی نسبی بعد از ظهر امروز از بیمارستان مسیح دانشوری مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان، ادامه مراحل درمانی خودرا  به منظور بهبودی کامل در منزل انجام خواهد داد.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا بیمارستان مسیح دانشوری کشتی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمارستان مسیح دانشوری کشتی فدراسیون کشتی ویروس کرونا بیمارستان مسیح دانشوری کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رم در آخرین به‌روزرسانی وضعیت ایوان اندیکا پس از حادثه خطرناک بازی مقابل اودینزه تایید کرد که این بازیکن از بیمارستان مرخص شده است.

این مدافع میانی اهل ساحل عاج در دقیقه 72 بازی یکشنبه شب رم، ناگهان از ناحیه قفسه سینه دچار درد شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد و آزمایشات اولیه تأیید کرد که دچار حمله قلبی نشده است.

اندیکا برای آزمایشات و بررسی‌ها بیشتر در طول شب در بیمارستان بستری بود. در بیانیه رم برای به روزسانی وضعیت اندیکا آمده است: "به دنبال درد حاد از ناحیه قلب بعد از آزمایشات اولیه در ورزشگاه، ایوان اندیکا در بیمارستان سانتا ماریا دلا میسریکوردیا در اودینه بستری شد. آزمایشات سطح اول و دوم قلب انجام شد و مشخص شد هیچگونه آسیب قلبی وجود ندارد. با توجه به آخرین آزمایشات انجام شده امروز صبح این بازیکن مرخص شد و در رم تحت آزمایشات تکمیلی قرار خواهد گرفت.

آاس رم مایل است از باشگاه اودینزه، داور بازی آقای پایرتو، مردم حاضر در استادیوم در اودینه و کادر پزشکی و بهداشتی بیمارستان سانتا ماریا دلا میزریکوردیا در اودینه به خاطر حرفه‌ای بودن و کمک‌هایشان تشکر کند. در آن دقایق دلهره‌آور، همه ما با هم ارزش‌های ورزشی را به نمایش گذاشتیم و حفاظت از زندگی را در وهله اول قرار دادیم.

بنابراین تأیید می‌شود که هیچ مشکل قلبی‌ای وجود ندارد اما ضربه به قفسه سینه در طول مسابقه باعث مشکلات تنفسی و درد شده بود."

رم باید 18 دقیقه باقی‌مانده از بازی روز گذشته مقابل اودینزه را در تاریخ دیگری برگزار کند که هنوز زمان آن مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد
  • پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد
  • عبدی از دستیابی به مدال کشتی آسیا ناکام ماند
  • طلای میرزازاده حُسن ختام روز اول؛ ۴ مدال به ایران رسید
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول