Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: استفان والت، استاد روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد در توییتی نوشت: من و مرشایمر که حامی توسعه روابط با ایران بودیم، هشدار دادیم که چین با گسترش جاه‌طلبی‌هایش به دنبال متحدانی در خلیج فارس می‌گردد و ایران نیز احتمالا در راس فهرست خواهد بود. ترامپ و پمپئو مسیر دیگری را در پیش گرفتند و تهران و پکن را گردهم آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارتان عالی بود!
سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز دوشنبه در نشستی خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در چند روز اخیر در فضای مجازی و افکار عمومی مطالب زیادی در ارتباط با سند جامع همکاری ۲۵ ساله ایران وچین مطرح شده است و چرا وزارت خارجه برای ایجاد شفافیت در ذهن افکار عمومی اقدام به انتشار متن این سند نمی‌کند، گفت: این سند هنوز نهایی نشده است و در حال چکش کاری است. بحث و گفت‌وگوها در مورد این سند ادامه دارد و وقتی که نهایی شود و طرف چینی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کنند حتما افکار عمومی را در جریان این موضوع و سند قرار می‌دهیم.
وی ادامه داد: جو سازی‌های ایجاد شده نیز برای مختل کردن همکاری‌های راهبردی بین ایران و چین است و هر گونه پرداختن اضافی به این موضوع به پیشبرد اهداف دشمنان ملت ایران و کسانی که خواستار رابطه خوب ایران و چین نیستند در این زمینه کمک می‌کند.
موسوی ادامه داد: بعد از تایید این سند از سوی چینی‌ها و نهایی شدن آن مطالب مرتبط با آن به اطلاع افکار عمومی رسانده می‌شود.
نیکی هیلی، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد روز دوشنبه در توییتی نوشت: شراکت چین با ایران به معنای پایان انزوای جهانی ایران است.
وی در ادامه توییت خود مدعی شد که چین با این توافق می‌تواند در پروژه‌های مختلف اعم از بانکی، بنادر، خطوط ریلی و مخابرات دست داشته باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: استاد دانشگاه هاروارد چین ایران افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • درگذشت پدر علم قنات ایران
  • اسرائیل تلاش می‌کند اردن را متحد خود و ضدایران نشان دهد/ افکار عمومی اعراب بیش از ایران اردن را تحت فشار قرار داد/ همسایگی با اسرائیل، اردن را آسیب‌پذیر کرده است/ اردن تلاش می‌کند از تنش در رابطه ایران و اسرائیل آسیب نبیند
  • نامه ۱۳ هزار استاد دانشگاه درباره وعده صادق
  • تبیین ابعاد عملیات وعده صادق توسط بیش از ۱۳ هزار استاد دانشگاه‌/ به دهن‌کجی دشمنان پاسخ کوبنده داده می‌شود
  • رسانه بر انسجام افکار عمومی در یک جامعه تاثیر بالایی دارد