Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر اینکه آتش‌سوزی در عرشه کشتی جنگی «یو‌اس‌اس بونهام ریچارد» در «سن دیه‌گو» رخ داده است از سوی رسانه‌های آمریکا منتشر شد. گفته می‌شود که چند انفجار در این کشتی رخ داده و در پی آن ۱۷ ملوان و ۴ غیر نظامی دچار جراحات غیرکشنده شده و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، در هنگام آتش سوزی در این کشتی، ۱۶۰ ملوان در این ناو حضور داشته‌اند.

این اتفاقات واکنش طنز کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت؛ آن‌ها با داغ کردن هشتگ «ناو آمریکایی» این رخداد را در آمریکا مورد تمسخر قرار دادند.

بیشتر بخوانید

انفجار در ناو آمریکایی در بندر سن دیگو + فیلم بیانیه کوتاه نیروی دریایی آمریکا درباره انفجار در ناو هواپیمابر آمریکایی

کاربران سکوت برخی از رسانه‌های ضدایرانی و افراد غربگرا را مطرح کرده و نسبت به این موضوع اعتراض کردند؛ آن‌ها با اشاره به واکنش‌های تندی که از سوی چنین رسانه‌ها و افرادی نسبت به رخداد این دست اتفاقات در ایران منتشر می‌شود، نسبت به سکوتشان در شرایط انفجار و آتش سوزی ناو آمریکا معترض شده و آن‌ها را بازخواست کردند.

برخی از کاربران با انتشار ابیات یا مثل هایی، آتش سوزی ناو جنگی آمریکایی را بازگشت نتیجه اقدامات وحشیانه آمریکا به خودش دانستند. همچنین انتشار جملاتی طنز و کنایه‌آمیز مرتبط با اظهارات قبلی ترامپ در جریان انهدام پایگاه عین الاسد عراق بر اثر حمله موشک‌های ایرانی، از جمله موضوعاتی بود که کاربران فضای مجازی در جریان داغ کردن این هشتگ به آن پرداختند.

در ادامه تعدادی از توئیت‌های طنز کاربران در واکنش به آتش سوزی در ناو جنگی آمریکا را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناو جنگی ناو آمریکایی آتش سوزی دولت آمریکا انفجار مهیب آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد