Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:08:17 GMT

رئال مادرید و یک مزیت بزرگ دیگر در تقابل با بارسا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۲۴۴

رئال مادرید علاوه بر مسئله امتیازی از یک لحاظ دیگر نسبت به رقیب خود یعنی بارسلونا مواجه است.

به گزارش "ورزش سه"، از همان هفته های ابتدایی مسابقات لالیگا در فصل جاری، رقابت برای قهرمانی بین دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا بسیار پر هیجان و داغ دنبال شده است؛ موضوعی که فصل جاری بازی های لالیگا را به یکی از جذاب ترین آنها طی فصول اخیر تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال بعد از وقفه ای که اخیراً به دلیل شیوع ویروس کرونا در بازی های لالیگا ایجاد شده بود، این مسابقات چندی پیش از سر گرفته شد اما این تیم زین الدین زیدان بود که عملکرد بهتری از خود ارائه داد و در همه دیدارهای خود بعد از پیگیری بازی ها به پیروزی رسیده است. آنها از ساعاتی دیگر نیز مقابل گرانادا به میدان خواهند رفت تا دوباره فاصله خود را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش داده و البته به قهرمانی نزدیک تر شوند.

 

 

 

 

به جز مسئله امتیازی، کهکشانی ها از یک لحاظ دیگر نیز نسبت به رقیب خود یعنی بارسلونا از مزیت بیشتری برخوردار هستند. بر اساس گزارش منتشر شده توسط موندو دیپورتیوو رئال مادرید تنها یک بازیکن چهار کارته به نام وینیسیوس جونیور دارد که خطر از دست دادن بازی بعدی او را تهدید می کند.

 

در طرف مقابل اوضاع بارسا از این لحاظ بسیار بد به نظر می رسد. چرا که تیم کیکه ستین 7 بازیکنان چهار کارته دارد که خطر از دست دادن دیدارهای بعدی بارسا آن ها را تهدید می‌کند. این بازیکنان شامل لیونل مسی، لوئیس سوارز، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، جونیور فریپو، مارتین برایتویت و آرتورو ویدال می شوند.

 

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس