Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@22:32:12 GMT

هومن افاضلی از سرمربیگری پارس جم استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۳۱۵

هومن افاضلی از سرمربیگری پارس جم استعفا کرد

سرمربی تیم پارس جنوبی جم پس از صدور حکم کمیته انضباطی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از صدور حکم تکرار برای بازی تیم های پارس جنوبی و استقلال، به نظر می‌رسد تحرکات جدیدی در باشگاه پارس جنوبی جم وجود دارد. باتوجه به همین موضوع و همچنین اظهار نظر قبلی هومن افاضلی سرمربی این تیم، با او تماس گرفتیم و نظر او را درباره حکم کمیته انضباطی جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افاضلی در ابتدای صحبت هایش گفت: از نظر من این حکم بسیار غیرعادلانه و فرمایشی است و به زودی من بیانیه ای می‌دهم و با این شرایط ادامه کار کردن در پارس جم، دیگر مقدور نیست. چون هیچ حمایتی عملا وجود ندارد، تازه ما صاحب مدیرعامل شدیم اما هیچ کس به جز من، آقای چزاغی و آقای رضاییان وجود ندارد و هیچ حمایتی از سازمان های بیرونی نمی شود. در حالی که استقلال وزارت ورزش را جلو انداخته تا اعمال نفوذ کرده ما حمایت هیچ کسی را نداریم و بنابراین ما هیچ شانسی هم برای پیروز شدن در این پرونده نداشتیم.

 

او در پایان صحبت هایش در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به وعده قبلی پرونده را به فیفا خواهد برد یا نه، عنوان کرد: من فکر می‌کنم باشگاه باید دنبال این کار باشد چون من دیگر نیستم. من مکاتبه اولیه را انجام دادیم و مستندات را هم آماده کردم اما وقتی قرار نیست که ادامه همکاری بدهم، این را باشگاه باید خودش پیگیری کند و خیلی به من مربوط نمی‌شود.

پارس جنوبی جم استقلال تهران هومن افاضلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم استقلال تهران هومن افاضلی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس

سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس

دیگر خبرها

  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد