Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@23:09:22 GMT

رشد ۱۴۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۳۹۳

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته سوم تیرماه تعداد 54میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش 884هزار و 688میلیارد ریال در بیش از 14میلیون و 299هزار و 24دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب 9.09، 22.06 و 18.22درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد 976میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از 30هزار و 112میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 درصد افت و 32.87 درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با 140هزار و 741واحد افزایش معادل 8.73درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 753هزار و 643واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با 12هزار و 336واحد افزایش معادل 72.65 درصد رشد کرد و رقم 478هزار و 682واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با 125هزار و 34واحد افزایش به رقم یک میلیون و 344هزار و 21واحد و شاخص بازار دوم با 193هزار و 818واحد افزایش به عدد 3میلیون و 293هزار و 332واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول 10.26 درصد افزایش و شاخص بازار دوم 6.25 درصد رشد را به نمایش گذاشتند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شاخص بازار درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • افزایش ۱۶ هزار و ۵۸۵ واحدی شاخص کل بورس