Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

سولسشر: قبل از خرید با رونالدو مشورت کردم

برونو فرناندز در ماه های اخیر ستاره لیگ برتر بوده و دو بار متوالی موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن ماه نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوله گونار سولسشر فاش کرد قبل از خرید این بازیکن با کریستیانو رونالدو مشورت کرده و چراغ سبز فوق ستاره پرتغالی در انتقال برونو به اولدترافورد موثر بوده است.

اوله گونار سولسشر گفت: "از طریق پاتریس اورا، من موفق به تماس با کریستیانو رونالدو شدم و او توصیه کرد فرناندز خرید خوبی برای ما خواهد بود. البته به نظر من نیز برونو بازیکن بااستعدادی است و شما می توانید کیفیت او را در زمیت مشاهده کنید.

برونو ارسال می کند، پاس گل داده، گل زده، پنالتی گرفته و در یک مدت زمان کوتاه همه چیز که شما می توانید انتظار داشته باشید را انجام داده است. برونو فرناندز بازیکنی متعلق به تیم است و فقط مارادونا بود که یک تنه می توانست موفق به کسب پیروزی شود.

رفتار برونو فرناندز بیرون از زمین و در تمرینات نیز همینگونه است. او روز اولی که در تمرینات حضور یافت با همه اعضای باشگاه دست داد. فرناندز اینگونه نبود که تصور کند همه باید دنباله روی او باشند. خیر، او حتی با تمام کادر تدارکات ورزشگاه نیز دست داد.

البته محیط اینجا مانند خانوادگب است و منچستریونایتد همیشه یک خانواده بوده است. سرالکس فرگوسن این فضا را در رختکن باشگاه ایجاد کرده و در تمرینات نیز شرایط به همین منوال بوده و من فکر می کنم این اتمسفر بی نظیر است."

درخواست جدایی ستاره اسپانیایی از آرسنال

دو سال قبل هکتور بیرین یکی از بهترین مدافعان کناری فوتبال اروپا محسوب می شد و بارسلونا نیز تلاش زیادی برای خرید این بازیکن انجام داد، اما او در نهایت در لندن ماندنی شد و اوضاع در این مدت هرگز بر وفق مراد هکتور بیرین در ترکیب توپچی ها پیش نرفته است.

بیرین در طی یک سال و نیم گذشته با مصومیت های فراوانی مواجه بوده و بخش قابل توجهی از بازی های آرسنال را از دست داده است. با این وجود ستاره اسپانیایی بعد از بازگشت به میادین فرم خوبی از خود نشان داده و طی هفته‌های اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیم میکل آرتتا بوده است.

مدافع جوان و 25 ساله آرسنال اما تا سال 2023 با توپچی ها قرارداد دارد اما حالا اسکای مدعی شده که این بازیکن از روند ضعیف این تیم در فصول گذشته و احتمالاً عدم راهیابی توپچی ها به مسابقات اروپایی فصل آینده ناامید شده تصمیم خود را برای جدایی از آرسنال گرفته است. این منبع ادعا می کند که هکتور بیرین درخواست خود را نیز در این زمینه ارائه داده است.

کونته تنها در صورتی از اینتر خارج می شود که خودش بخواهد

در هفته های اخیر مدعیانی چون لاتزیو و یوونتوس نتایج پرفراز و نشیبی در جدول سری آ گرفته اند، اما اینتر نز از این قاعده مستثنی نبوده و نتوانسته تغییری در شرایط جدول ایجاد کند. در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال پایان یافتن همکاری این سرمربی ایتالیایی با اینتر منتشر شده، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد در شرایط فعلی حداقل مدیران نراتزوری چتین درخواستی ندارند.

طبق گزارش این نشریه مدیران اینتر به دنبال ثبات در بدنه باشگاه هستند و نمی خواهد دوباره پروژه ای دیگر را آغاز کند. هدف آنها در جلسه پایان فصل با آنتونیو کونته تنها همسوسازی سیاست های باشگاه و سرمربی و صحبت در مورد آینده است. اما اخیرا اخباری در مورد نارضایتی کونته از روند جذب بازیکنان و شرایط باشگاه شنیده شده و در واقع تنها خود اوست که می تواند به همکاری با اینتر در پایان فصل پایان دهد.

آنتونیو کونته از جذب بازیکنان قرضی و کم انگیزه به ستوه آمده و معتقد است اینتر برای کسب موفقیت نیاز به ترکیب قدرتمندتری دارد. اما به هر حال مدیران نراتزوری می خواهند فصل بعد نیز با این سرمربی ایتالیایی همکاری کنند. اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد، در کوپا ایتالیا در نیمه نهیی مغلوب ناپولی شد و در سری آ نیز علیرغم غفلت مدعیان شانس چندانی برای قهرمانی در فصل جاری ندارد. اخباری در مورد احتمال حضور مکس آلگری در اینتر منتشر شده است.

بارسلونا و یک خرید فاجعه بار دیگر

در ابتدای فصل زمستان و دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید بود که لوییس سوارز دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و در آن مقطع اخبار حاکی از آن بود که ستاره 34 ساله و اوروگوئه ای فصل را از دست خواهد داد. نام های زیادی به عنوان جانشین سوارز مطرح شد، اما در نهایت بارسلونا با پرداخت 18 میلیون یورو به لگانس، مارتین برایثویت را به خدمت گرفت.

این مهاجم باتجربه به محض ورود به رختکن بارسلونا به ترکیب راه یافت و نمایش قابل قبولی نیز ارائه داد، اما اخیرا و با بازگشت لوییس سوارز به ترکیب، مارتین برایثویت به یک بازیکن نیمکت نشین بدل شده است. حالا برایثویت در 9 بازی مجموعا 333 دقیقه برای بارسا بازی کرده که در واقع هر دقیقه 54 هزار یورو یا دو میلیون یورو در هر بازی برای این تیم هزینه داشته است.

مارتین برایثویت در دیدار مقابل مایورکا در هفته های اخیر موفق به گلزنی شده، اما بعید به نظر می رسد کادر فنی بارسلونا علاقه ای به حفظ او برای فصفل بعد داشته باشد. در سال های اخیر ارقام سنگینی برای تقویت خط حمله و در واقع پر کردن جای خالی نیمار از سوی بارسلونا هزینه شده، اما هیچکدام سرانجامی نداشته اند و به نظر می رسد نام مارتین برایثویت را باید به فهرست طولانی خریدهای ناکام بارسلونا در فصول اخیر اضافه کرد.

استقبال سادیو مانه از ورود کولیبالی

لیورپول برای خرید کالیدو کولیبالی، مدافع 28 ساله و سنگال ناپولی ابراز علاقه کرده و ممکن است این بازیکن تنومند به زودی به گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شود. باشگاه ایتالیایی حاضر نیست این بازیکن را به قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برساند و همین رقم کار مرسی سایدی ها را دشوار کرده است. از پاری سن ژرمن نیز به عنوان دیگر مشتری کالیدو کولیبالی نام برده می شود.

سادیو مانه گفت: "کالیدو کولیبالی یک مدافع بزرگ است و یکی از بهترین های جهان در این پست به شمار می آید. من سالهاست که او کولیبالی را می شناسم و بسیار خوشحال خواهم شد که اگر در رده باشگاهی و در لیورپول نیز در کنار او بازی کنم.

ما ابتدا قبل از حضور در کنار یکدیگر در تیم ملی سنگال، با کولیبالی در ترکیب متز آشنا شده بودیم. به نظر من کولیبالی کیفیتی دارد که هیچ باشگاهی نمی تواند از شانس خرید این بازیکن در فصل نقل و انتقالات صرف نظر کند. اگر قرار به انتقال کولیبالی به لیورپول باشد، چیزی بیش از یک خوشامدگویی از سوی من در انتظار این بازیکن خواهد بود و در هر شرایطی من بسیار خوشحالم می شوم که با کالیدو کولیبالی با لیورپول نیز همبازی شوم."

دشان: نگران سرنوشت گریزمان در بارسا نیستم

شرایط در اولین فصل حضور آنتوان گریزمان در رختکن بارسلونا چندان خوب پیش نرفته و اخباری در مورد عدم رابطه خوب او با دیگر ستاره ها متشر شده است. حالا نیز گریزمان ادامه این فصل لالیگا را به علت مصدومیت از دست داده، اما دیدیه دشان معتقد است فصل اول همیشه برای بازیکنان دشوار است و او دلیلی برای ابراز نگرانی در مورد ستاره ثابت تیمش نمی بیند.

دیدیه دشان گفت: "من از شرایط داخلی باشگاه بارسلونا اطلاعی ندارم، اما کوچک ترین تردیدی نیز به توانایی های گریزمان یا آنچه او می تواند برای دیگر بازیکنان به ارمغان بیاورد ندارم و به همین دلیل این روند باعث نگرانی من نمی شود.

گریزمان نیز مانند همه بازیکنان روزهای بدی را در فوتبالش سپری کرده، اما شکی در مورد کیفیت فوتبال او و قدرت ذهنی این بازیکن وجود ندارد. این اولین فصل حضور گریزمان در ترکیب بارسلونا است و همه بازیکنان دوره ای سخت در سال اول شان دارند که شاید اوضاع کمی دشوارتر باشد. اما گریزمان از قدرت ذهنی لازم برای غلبه بر این شرایط برخوردار است.

عدم حضور هواداران در سراسر جهان گفت در استادیوم ها؟ این فوتبال واقعی نیست. معمولا احساسات در ورزشگاه های پر از تماشاگر دیده می شود، اما امروز این شرایط امکان پذیر نیست. حتی بازیکنان نیز آدرنالین کیفی ترشح نمی کنند و این شرایط به طور کامل لذت بخش نیست."

واکنش لمپارد به لغو محرومیت سیتی

در صورت ابقای محرومیت سیتی، تیم پنجم لیگ برتر نیز می توانست فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور یابد. اما محرومیت سیتیزن ها بخشیده شد و حالا فرانک لمپارد که تیمش در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد، اذعان داشت علاقه ای نداشته خیال بایکنانش از کسب سهمیه راحت باشد.

فرانک لمپارد گفت: "من واقعا بی طرف بودم. من درباره این تصمیم یا جزئیات آن چیزی نمی دانم و مانند همه فقط به نتیجه ای که امروز صبح منتشر شد گوش کردم. من هرگز چیزی فراتر از بازی های تیمم را نمی بینم. اکنون چند بازی پیش رو داریم که می خواهیم در آن مسابقات برنده شویم و بعد ببینیم آیا این نتایج باعث می شود فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم یا خیر. هرگز امیدهایم را معطوف به محرومیت یک تیم نکرده ام.

ما فقط در مورد خودمان نگران هستیم و اگر بتوانیم امتیازات کافی بدست آوریم، اکنون به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. در حال حاضر در رده سوم قرار داریم و سرنوشت در دستان خودمان است، اما علاقه ندارم خیال بازیکنانم راحت باشند که یک جایگاه اضافی نیز برای رسیدن به لیگ قهرمانان وجود دارد. همیشه فشار وجود دارد و شرایط ما نیز کاملا مشخص است. دوست ندارم به احتمال نرسیدن به لیگ قهرمانان و تاثیر آن در بازار تابستانی چلسی فکر کنم، زیرا در حال حاضر این تنها یک فرضیه است. در حال حاضر بازیکنانی به چلسی اضافه شده اند که به نظر من می توانند برای آینده باشگاه مفید باشند."

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا فوتبال خارجی اوله گنار سولسشر کریستیانو رونالدو برونو فرناندز آرسنال اینتر آنتونیو کونته بارسلونا لیورپول سادیو مانه کالیدو کولیبالی دشان آنتوان گریزمان چلسی لمپارد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا فوتبال خارجی اوله گنار سولسشر کریستیانو رونالدو برونو فرناندز آرسنال اینتر آنتونیو کونته بارسلونا لیورپول سادیو مانه کالیدو کولیبالی دشان آنتوان گریزمان چلسی لمپارد مارتین برایثویت کالیدو کولیبالی اخباری در مورد برونو فرناندز لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست

سرمربی نامدار ایتالیایی سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

طرفداری | از نظر فابیو کاپلو، مسی، مارادونا و پله سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال هستند.

مراسم جایزه لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس شهر مادرید با حضور چهره‌های سرشناسی برگزار شد. فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی که تجربه هدایت باشگاه‌های بزرگی چون میلان، رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در حاشیه این مراسم گفت:

در جام خوان گامپر، مسی را 20-25 دقیقه تماشا کردم و از رایکارد (سرمربی وقت بارسا) درخواست کردم او را به صورت قرضی به خدمت بگیرم. مسی یه نابغه بود. لامین یامال می‌تواند جای او را بگیرد؟ 

لامین یامال کیفیت بالا و استعداد جالب توجهی دارد، ولی یک نابغه مثل مسی، پله و مارادونا نخواهد شد. 

آیا کریستیانو رونالدو نابغه نیست؟ 

ما فقط سه نابغه در تاریخ فوتبال داشته‌ایم؛ مسی، پله و مارادونا. هرگاه از من درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌پرسند، من مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است که عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده، اما مثل مسی یک نابغه نیست. رونالدو شوت می‌زند، موقعیت می‌سازد و همه کار می‌کند، اما نابغه نیست. به همین سادگی.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!