Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس آتش‌نشانی شهرک کاویان از مهار آتش در کارخانه تولید کننده میعانات گازی این شهرستان خبر داد.

جواد جهاندوست در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: پس از دریافت اطلاعات به سرعت نیروها به محل حادثه اعزام شدند و توانستند آتش را مهار کنند، این انفجار در یک شرکت تولید کننده میعانات گازی به وقوع پیوست؛ ابتدا یکی از مخازن این شرکت دچار آتش‌سوزی و انفجار شد و پس از آن با حضور به موقع آتش‌نشانی شهر مشهد، فرهادگرد و فریمان از وقوع انفجار در مخازن دیگر جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پس از انفجار مخزن اول به علت اینکه ۴ مخزن دیگر درگیر آتش سوزی شدند به سرعت نیروها وارد عمل شده و از گسترش آتش جلوگیری نمودند.

رئیس آتش‌نشانی شهرک کاویان بیان کرد: با وجود اینکه زمان وقوع حادثه نیروها مشغول کار بودند اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، علت حادثه و میزان خسارات وارد شده در دست بررسی است.

جهاندوست اظهار کرد: با توجه به اینکه آتش‌نشانی کاویان در محدوده شهرک صنعتی پیشرو قرار دارد به همین دلیل در ابتدا ما وارد عمل می‌شویم تا حریق را مهار کنیم.

وی یادآور شد؛ در این حادثه که ۵ مخزن کارخانه درگیر آتش شده بودند؛ یکی از مخازن به دلیل انفجار به بیرون پرتاب شد که خوشبختانه تنها به سقف یکی از سوله‌های شهرک صنعتی برخورد کرده بود.

شهرک صنعتی کاویان در کیلومتر  ۴۵جاده مشهد - فریمان واقع ‌است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي میعانات گازی آتش نشاني فریمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های بخش شاسکوه، تمامی نیروها در حال خدمت‌رسانی در این منطقه هستند.

محمد غیرتی، در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه شکست.

وی افزود: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد:خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی آباد و آبیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش بینی ها بوده گفت: حجم خسارت ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان های استان هستیم.

 غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی شود کرد.

وی یادآورشد: بیشتر قنات ها به صورت جزئی آسیب دیده اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌ زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان