Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال که این روزها در قرنطینه به سر می برد با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، تولد فرزندانش را تبریک گفت.

 

چند روز پیش بود که انتشار عکسی غم انگیز ار وریا غفوری در صفحات مجازی موجب ناراحتی اهالی فوتبال شد. امروز وریا، عکسی از دو فرزند خود منتشر کرد و تولد آنها که به فاصله چند روز با یکدیگر هستند را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امروز تولد هفت سالگی رادین غفوری فرزند وریا است.

 

این پست اولین واکنش رسمی وریا غفوری در صفحه شخصی اینستاگرامش پس از قرنطینه است. به نظر می رسد که وضعیت سلامت وریا غفوری طی روزهای اخیر رو به بهبودی است. گفتنی است فردا جواب نهایی تست های کرونای وریا غفوری مشخص می شود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وریا غفوری مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

سینما اعتماد نوشت: مادر امیرحسین مقصودلو (تتلو) به تازگی در اینستاگرامش پست جدیدی را منتشر کرد و در آن به این شکل نوشت: «شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد» که برداشت برخی از کاربران از این حرف او این بود که احتمالا تتلو آزاد خواهد شد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیر تتلو با ظاهر جدید در نخستین جلسه دادگاه (+عکس) امیدواری خواهر امیر تتلو نسبت به آزادی برادرش (+ عکس) پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس)

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه