Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهرزاد خیلیان با اشاره به این مطلب و خطاب قرار دادن حریرچی معاون وزیر بهداشت بیان کرد: آقای دکتر حریرچی یک سرمایه است و از قهرمانان مبارزه با کرونا. اما انتظار داریم از ما بیشتر سوال کنند تا در جریان امور قرار بگیرند

وی  ادامه داد: مراکز ورزشی تعداد زیادی دارند و ۲۰ هزار تا هستند که با نیروهایشان عدد خیلی زیادی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها شرایط ویژه معیشتی دارند. شرایط اقتصادی دارند. به هر حال ممکن است برخی ها خلاف کنند ولی باید امید بدهیم و خیلی از آنها هم در سطح آسیا نمونه هستند و پروتکل ها را به خوبی رعایت کرده اند. باید امید بدهیم که می توانیم این کارها را رعایت کنیم.   امیدواریم از سوی وزارت بهداشت و سایر سازمان‌ها، بیشتر در مورد ورزش به ما کمک کنند تا پروتکل ها را به بهترین نحو تعطیل کنیم.

خلیلیان سپس با انتقاد از تعطیلی اماکن ورزشی اضافه کرد: من معتقدم ما نباید خط اول تعطیلی باشیم. قبلا وزارت بهداشت به ما نامه می داد و ما به زیرمجموعه ها نامه می دادیم. اینبار اما یکپارچه عمل نشده و مثلا برخی باشگاه ها تعطیل شده و برخی باشگاه ها در حال فعالیت هستند. اولویت اصلی جامعه ورزش، سلامتی است ولی وقتی همه اماکن را با هم تعطیل می کنیم، یعنی تفاوتی میان باشگاه ها و ورزشگاه هایی که پروتکل ها را رعایت کرده اند با انهایی که پروتکل ها را رعایت نکرده اند، نشده ایم. وقتی کل را تعطیل می کنیم، مرزی ایجاد نمی شود.

کد خبر 530654 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل رفع مشکلات رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس عبادی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بر تعهد دولت و وزارت بهداشت به حل مشکلات پرستاران تأکید و اظهار کرد: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل درخواست‌های رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

عبادی ضمن اذعان به وجود مشکلاتی در نظام سلامت، به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه، از تلاش‌های دولت برای رفع این موانع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد و با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای آموزش نیروی انسانی، تأکید کرد که ثمره این هزینه‌ها باید رفاه، امنیت و سلامت جامعه باشد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در ابتدای مسیر خود قرار دارد، از پویایی و قابلیت ارتقای این قانون خبر داد و به احصاء و رفع مشکلات اجرایی این قانون طی دو سال گذشته اشاره کرد و از آمادگی برای اصلاح و بهبود مستمر آن سخن گفت.

جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال 1403 اعلام شد

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات از طریق مجاری قانونی و مدنی، از پرستاران خواست تا با ارائه نقدهای علمی و سازنده، به ارتقای فرآیندها و رفع چالش‌ها کمک کنند.

به گزارش تسنیم، پیش از این معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره جزئیات بسته ماندگاری پرستاران اعلام کرده بود که این بسته، بر ارتقای وضعیت معیشت و کرامت همکاران تمرکز دارد. به طور مثال، پیشنهاداتی از جمله اصلاح فرمول محاسبه اضافه کار در آن ارائه شده است. بهبود اسکان همکاران پرستار نیز در این بسته در حال پیگیری است که شامل مسکن ملی و پانسیون‌های پرستاری است که ساخت پانسیون در 31 منطقه آغاز شده است. در این بسته همچنین تسهیلاتی برای ادامه تحصیل همکاران پرستار در نظر گرفته شده که ارتقای شغلی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون بهداشت وزارت بهداشت: ایرانی‌ها ۳.۵ برابر استاندارد جهانی شکر مصرف می‌کنند
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند
  • ارائه خدمات رایگان سلامت روان در مراکز سراج
  • تزریق واکسن اس ام ای در دستور کار قرار گرفت