Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:34:05 GMT

افاضلی استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۴۴۸

افاضلی استعفا داد

هومن افاضلی با انتشار یک بیانیه استعفای خود را از سرمربیگری تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار آرای کمیته انضباطی و اعلام تکرار بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران ، هومن افاضلی خطاب به مردم جم بیانیه‌ای صادر کرد و استعفای خود را اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

“ بسمه تعالی
مردم نجیب ،سربلند و عزیز جم

همانگونه که شاهد بودید در طی هفت ماه گذشته پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی در سخت ترین شرایط ممکن در جهت اعتلای نام باشگاه پارس جنوبی جم و صد البته تلاش برای حفظ تیم در لیگ برتر که تنها دلخوشی مردم آن شهر و هواداران این تیم است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در طی این مدت اگر چه حمایت معنوی شما همواره انگیزه کادر فنی و بازیکنان با شرف و باغیرت تیم در این راه بود اما حمایت‌های لازم از سوی مسوولان صورت نگرفت و تنها وعده‌هایی داده شد که به آن عمل نشد.

اکنون به عرض شما مردم نجیب جمی می‌رسانم که علی رغم قول‌ها و وعده‌های متعدد اتفاق خاصی برای تغییر شرایط تیم به‌ وجود نیامده و حتی برگشت مهندس رضاییان که امید اتفاقات بهتری را می‌داد نیز علی رغم تلاش ایشان هنوز راه به جایی نبرده است و نشان دهنده سوء استفاده برخی از اعتبار ایشان است.   

در طی این مدت تلاش زیادی کردم تا به دلیل نبود هیات مدیره و مدیرعامل خلاء وجودی این بی سامانی را به کمک دوست خوب و زحمتکشم ایوب چراغی برعهده بگیریم و به همین دلیل فشار زیادی از نظر جسمی و روحی تحمل کردم. نمونه آن را می توان در مورد بازی با استقلال مشاهده کرد که شاهد انواع و اقسام توهین ها از طرف هواداران و پیشکسوتان استقلال به خودم و خانواده ام بودم اما هیچ حمایتی از من صورت نگرفت. خداوند را گواه می‌گیرم که برای احقاق حق تیم پارس و هواداران عزیز تیم از هیچ کوششی فروگذاری نکردم و از حق خودم و خانواده گذشتم.
اکنون اینگونه به‌نظر می‌رسد که بنای هیچ حمایتی وجود ندارد و رای ناعادلانه و فرمایشی کمیته انضباطی نیز تاییدی بر مطالب فوق الذکر است حضور اینجانب درمقام سرمربی تیم  بیش از این سودمند نیست.  بنابراین مراتب قطع  همکاری و استعفای خود را اعلام می‌دارم.
امیدوارم از این به بعد مسوولان با نبود بنده چتر حمایتی خویش را بر روی این تیم دوست داشتنی بگسترانند.

دوستدار شما
هومن افاضلی”

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: بابد امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احمد وحیدی_ روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید بر مقاومت ملت ایران، گفت: غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند افزود: برخی کم‌کاری داخلی مزید بر علت شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند افزود: انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت بگیرد افزود: دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام و مطالبات مردمی در این استان است.

وزیر کشور با اشاره: به پیشرفت ۵۱ درصدی پیشرفت پروژه راه‌آهن خرم‌آباد اندیمشک گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: باید امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و تلاش کنیم که پروژه‌های عمرانی هرچه سریع‌تر به سرانجام برسند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق لرستان گفت: زیویار فردی پیگیر، مسلط به پروژه‌ها، پرکار، است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.

وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کارها را دنبال می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبودها باشیم.

کد خبر 747331

دیگر خبرها

  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است