Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پارس جنوبی در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه نقش جهان،  سپاهان را با نتیجه یک بر یک متوقف کند، تا یک امتیاز ارزشمند را در اصفهان کسب کند.

محسن بنگر که به تازگی وارد عرصه مربی‌گری گردیده و دستیار هومن افاضلی روی نیمکت پارس جنوبی شده است در رابطه با این بازی گفت: بازی با سپاهان همیشه در اصفهان سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تمام توان خود به میدان رفتیم تا بتوانیم در این بازی امتیاز کسب کنیم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است آنها موقعیت‌های فراوانی روی دروازه ما داشتند حتی یک پنالتی نیز از دست دادند. اما ما توانستیم از یکی از معدود فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و دروازه این تیم را باز کنیم و یک امتیاز حساس و ارزشمند را کسب نمایم.

وی در خصوص آشتی کنان خود با امیر قلعه نویی در حاشیه دیدار با سپاهان گفت: نه من قبلا با امیر قلعه نویی برخورد داشتم. بازی نفت و تراکتور قبل بازی خدمت ایشان رفتم. هیچ وقت با ایشان قهر نبودم که حالا بخواهم آشتی کنم. ایشان بزرگتر و پیشکسوت من بوده من افتخار شاگردی ایشان را داشتم. همیشه به ایشان احترام می‌گذارم و جلوی پایشان بلند می‌شوم. 

وی در خصوص صحبت‌های هومن افاضلی و گلایه او در مورد اینکه چرا عکس محسن بنگر به عنوان یکی از بزرگان این باشگاه در ورزشگاه وجود ندارد تایید کرد: آقای افاضلی همیشه به من لطف داشتند. بعضی از مسائل معرفتی است ما برای سپاهان کاری نکرده ایم، ما تنها برای سپاهان یک نیم فصل بازی کردیم نه 8 سال. من عکس کسانی را دیدم که تنها یک فصل برای سپاهان بازی کردند اما عکس آنها بود. ولی عکس بازیکنان بزرگی چون مسعود خادمی، ادموند بزیک و آرمناک پطروسیان را ندیدم. این بازیکنان باید نیم فصل در سپاهان می‌ماندند تا به آنها احترام گذاشته شود.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص حواشی بازی با استقلال اظهار داشت: من خود فوتبالیست بودم و بازی کردم و برای من هم سلامتی بازیکنان مهمتر از هر چیز دیگری است. اظهار نظر در این خصوص در حیطه وظایف من نیست. مدیران تیم باید در این خصوص اظهار نظر کنند. من فقط می‌توانم بگویم ما از هر نظر آماده بازی با استقلال بودیم و حتی به همراه تیم داوری وارد زمین شدیم اما چون تیم استقلال حضور نداشت بازی برگزار نشد. این کمیته انضباطی و سازمان لیگ هستند که در خصوص این بازی باید نتیجه گیری کنند و رای بدهند که حق کسی ضایع نشود. یا حق با استقلالی‌ها بوده یا ما، اگر حق با ما بود بازی باید 3 بر صفر به سود ما شود.

بنگر در رابطه بازی با شهر خودرو نیز اظهار داشت: یک بازی سخت و بسیار حیاتی را در پیش داریم. شهر خودرو بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و تیمی است که بازی تماشایی از خود ارائه می‌دهد. به هر حال این بازی در جم برگزار می‌شود. خداراشکر جز میلاد باقری مصدومان ما کم کم آماده بازی هستند. ان‌شاالله در این بازی بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم هرچند که این بازی به مراتب نسبت به بازی‌های دیگر ما سخت تر است. این هفته برای ما هفته‌ای حیاتی است چرا که سایپا و پیکان، گل گهر و شاهین بوشهر رقیبان ما در انتهای جدول با یکدیگر بازی دارند و این بهترین فرصت است تا بکسب امتیاز لازم شانس خود را برای بقا بالا نگه داریم.

وی در انتها در خصوص آینده خود در عرصه مربی گری بیان کرد :خداراشکر شرایط خوبی دارم. پیش آدمی کار میکنم که علم این شغل را دارد. فعلا تا یک فصل دیگر اینجا خواهم ماند تا چیزهای بزرگی را یاد بگیرم تا روزی که بتوانم روی پای خودم بایستم و کار کنم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد نقطه تاریک بازی امشب بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آنها تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو، سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد
  • خبرنگاران ترکمن با قلعه‌نویی عشق کردند!
  • بیانیه عجیب استقلال کار دست ملی‌پوشان این تیم داد