Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پارس جنوبی جم می گوید نامه رئیس سازمان لیگ مبنی بر اینکه استقلال حتما باید مقابل پارس جنوبی بازی کند، وجود دارد و رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی یک طرفه است.

به گزارش ایسنا، بهرام رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی جم بعد از صدور رای کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی استقلال و تیمش بعد از غیبت آبی ها در بازی به علت شیوع کرونا گفت: ما به رای اعتراض داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر ادله و مستندات خودمان درخواست داریم رای ثانویه بر اساس عدالت صادر شد. طبق پروتکل بهداشتی، احساس نمی کردیم چنین رایی صادر شود. هیچ یک از ادله و اسناد ما در این رای در نظر گرفته نشده است و فقط دلایل باشگاه استقلال مدنظر قرار گرفته و رای یک طرفه است. قطعا مستندات خودمان را به کمیته استیناف می فرستیم.

او در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر تاکید کرد: ما و استقلال به کمیته انضباطی دعوت نشدیم. گزارش ناظر مسابقه به کمیته انضباطی ارسال شده و بر اساس آن رای صادر شده است. لیست تیم استقلال و لیست بازیکنان مبتلا به کرونا در این تیم در اختیار ما است و طبق پروتکل استقلال باید در بازی شرکت می کرد. لیست استقلال در سازمان لیگ  43 نفر است و با احتساب 9 نفری که به کرونا مبتلا شدند، استقلال  باید در مسابقه شرکت می کرد چرا که این مقدار اعضای مبتلا به کرونا کمتر از 25 درصد فهرست این تیم است.

مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به اینکه دو تن از کادرفنی و یک نفر از بازیکنان غایب استقلال بعد از بازی از فهرست این تیم خارج شدند، گفت: یک بازیکن استقلال در هفتم تیر از فهرست این تیم خارج شده که منطقی نیست چون قرارداد فسخ نشده است. مگر استقلال می تواند به صورت یک طرفه از لیست خارج کند. لیست استقلال در کمیته نقل و انتقالات 43 نفر است و بعد از اصلاحیه به 38 نفر رسیده که باز هم 9 نفر از این تعداد مشمول قانون 25 درصد نفر مبتلا به کرونا در تیم برای لغو بازی نمی شود.

رضاییان با اشاره غیبت استقلال در این دیدار گفت: در روز مسابقه ما منتظر تیم استقلال بودیم. حتی نامه رئیس محترم سازمان لیگ به صورت مکتوب وجود دارد که در پاسخ به نامه آقای سعادتمند که تقاضای لغو بازی را داشتند، اعلام کردند بازی تحت هیچ شرایطی لغو نمی شود.

او با درخواست از کمیته استیناف برای صدور رای منصفانه گفت: ما تقاضا داریم رای بر مبنای عدالت صادر شود. اگر تقاضای ما خارج از عدالت بود، درخواست تجدیدنظر را در رای بدوی در نظر نمی گرفتند. درست است که تیم ما در شرایط خوبی نیست اما شرایط میزبانی از استقلال را داشتیم.

رضاییان درباره کناره گیری هومن افاضلی از هدایت این تیم بعد از صدور رای اظهار کرد: الان با او تماس گرفتم اما موبایل او از دسترس خارج شد. او باید به تیم برگردد چرا که تیم به تازگی راه افتاده است. ما نتیجه خوبی مقابل سپاهان گرفتیم. امیدوارم هستیم با تلاش او و بازیکنان در لیگ بمانیم و روزهای خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پارس جنوبی جم بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی کمیته انضباطی یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت

وزیر نفت روز چهاردهم فروردین‌ماه به مناسبت آغاز سال نو شمسی با کارکنان صنعت نفت دیدار می‌کند.

به گزارش شانا، آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت با مدیران و کارکنان صنعت نفت، روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین‌ماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار می‌شود.

این آیین با حضور معاونان و مدیران عامل شرکت‌های اصلی وزارت نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت انجام می‌شود.

وزیر نفت در پیام نوروزی خود برای سال ۱۴۰۳ به بخشی از دستاوردهای صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرده و گفته است: افزایش تولید و صادرات نفت در شرایط تحریم، رکوردشکنی گروه نفت و گاز که بالاترین رشد در میان بخش‌های دیگر اقتصاد ملی بود، برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در کشور، آغاز تولید از میدان‌های سپهر و جفیر، اجرای طرح ملی فشارافزایی پارس جنوبی و امضای قراردادهای بزرگ توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی در اسفندماه که یادآور ملی شدن صنعت نفت است، همگی به‌عنوان حاصل تلاش بی‌دریغ شما کارکنان شریف صنعت نفت و به‌مثابه گوهری درخشان در تاریخ ایران زمین خواهند درخشید.

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید