Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:26:16 GMT

مدیرعامل پارس جنوبی جم: با استعفای افاضلی مخالفیم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۶۸۷

مدیرعامل پارس جنوبی جم: با استعفای افاضلی مخالفیم

بهرام رضاییان مدیرعامل پارس در مورد رای صادرشده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد دیدار تیمش برابر استقلال گفت : فکر می‌کنم مستندات ما در این رای صادره لحاظ نشده و این تصمیم با توجه به مستندات داور و ناظر بازی گرفته شده است.

وی افزود: استقلال ۴۳ بازیکن در لیست خود دارد اما تنها ۹ بازیکن کرونایی بودند که زیر بیست و پنج درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مقدمات بازی را فراهم کرده بودیم اما استقلال نیامد. از طرفی استقلال درخواست لغو بازی را کرده بود که سازمان لیگ به صراحت طبق نامه‌ای گفت که آنها باید به جم بروند.

وی در مورد استعفای افاضلی گفت: به شدت با این استعفا مخالف هستیم . نتیجه خوبی مقابل سپاهان گرفتیم و امیدواریم افاضلی بازگردد.

رضاییان اضافه کرد: امیدواریم فدراسیون مستندات ما را بخواهد و با عدالت تصمیم بگیرد.

برچسب‌ها کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال بهرام رضائیان باشگاه پارس جنوبی جم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال باشگاه پارس جنوبی جم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال باشگاه پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بند‌های درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

 استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یادشده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • مدیرعامل شمس آذر: مقابل استقلال اصلا روز خوبی نداشتیم/ بعید می‌دانم نکونام منظور خاصی داشته باشد+فیلم
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!