Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، صندوق بین‌المللی پول پیش بینی کرد که اقتصاد کشور‌های خاورمیانه و شمال آفریقا در سال جاری میلادی حدود ۵.۷ درصد کاهش یابد که این میزان ۲.۴ درصد نسبت به پیش‌بینی این سازمان در ماه آوریل (فرودین/ اردیبهشت) ماه کمتر است.

این نهاد بین‌المللی پولی همچنین نسبت به افزایش میانگین فقر و بیکاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هشدار داد و اعلام کرد، این رویداد شاید موجب نآرامی‌های اجتماعی در این منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با توجه به ادامه پیامد‌های ناشی از کاهش شدید قیمت نفت و شیوع ویروس کرونا رخ می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رشد اقتصادی خاورمیانه ویروس کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شمال سرزمین‌های اشغالی شاهد حمله سنگین موشکی از سمت لبنان بوده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل علیا و اصبع الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

منابع خبری از برخورد چند موشک به منطقه اشغالی «صفد» و به صدا درآمدن آژیر هشدار در این منطقه و مناطق «روش هنکرا»، «لیمان»، «شلومی»، «ایلون»، «حانیتا»، «ادمیت»، «گورن» و «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز دوشنبه بیست‌ودوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسراییلی را در پشت موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

کد خبر 6085867

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد