Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

بیش‌از یک تن تریاک در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در شهرستان ایرانشهر و کشف یک تن و ۱۲۸کیلوگرم تریاک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد قنبری  اظهارداشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

او بیان کرد: ماموران انتظامی ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند سرانجام ساعت چهار بامداد امروز قاچاقچیان را در حال جابجایی محموله موادمخدر با ۲ دستگاه زانتیا و وانت تویوتا در مسیر خاش-ایرانشهر رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:قاچاقچیان که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می‌دیدند محموله موادمخدر را در یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های حاشیه شهر ایرانشهر پارک و با استفاده از تاریک شب به سمت نخلستان‌ها متواری شدند.

او  اظهارداشت: تکاوران پلیس با محاصره محل پس از هماهنگی قضایی با رعایت موازین شرعی وارد عمل شدند و در بازرسی از خودرو‌های پارک شده در حیاط این منزل، یک تن و ۱۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است.

قتل مردی ۳۲ ساله در پی درگیری با همسرش در زاهدان 

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از قتل مردی ۳۲ ساله در پی درگیری با همسرش در یکی از محلات شهر زاهدان خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی گفت: ساعت ۱۰ صبح روز گذشته در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در یکی مراکز درمانی شهر زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی استان مشخص شد جوانی ۳۲ ساله بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح: بلافاصله تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز که با برسی‌های صورت گرفته مشخص شد همسر این مرد جوان داخل منزل با او درگیر و با چاقوی آشپزخانه شوهر خود را از ناحیه قفسه سینه مجروح که پس از تماس با اورژانس و انتقال او به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ ملاشاهی خاطر نشان کرد: در ادامه متهم به قتل دستگیر که در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل پس از مشاجره لفظی در پی اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

واژگونی منجر به فوت راننده پراید در محور "نیمروز –نهبندان"

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در محور "نیمروز-نهبندان" و فوت راننده این خودرو خبر داد.

سرهنگ "مصطفی کول زاده  اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه منجر به فوت در محور"نیمروز –نهبندان " بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه جنوب استان به محل اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه پراید واژگون شده بود که متاسفانه راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد.

کشف ۱۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در "ایرانشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان " ایرانشهر" از کشف ۱۹ هزار و ۵۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خاور خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی گفت: روز گذشته، ماموران در حین گشت زنی در شهرک صنعتی شهرستان ایرانشهر به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۹ هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" خاطر نشان کرد: خودروی خاور توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قضائی شد.

سرهنگ سعادتی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان سیم و کابل مهرستان با ۷ فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل‌های برق در بخش مرکزی این شهرستان با ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد سرگزی گفت: در پی وقوع سرقت سیم‌های برق در بخش مرکزی و روستا‌های حاشیه شهرستان اکیپی از کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان را دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مهرستان افزود:ماموران گشت پلیس با گستردگی حوزه سرزمینی و تلاش شبانه روزی نهایتا موفق شدند هویت سارقان را که ۲ نفر بودند، شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنان را در حالیکه قصد سرقت در یکی از بخش‌های شهرستان داشتند، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۱۰۰ متر سیم برق مسروقه از سارقان در حین سرقت کشف شد: در این خصوص متهمان به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سرگزی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به مجرمان اجازه فعالیت‌های غیر قانونی نخواهد داد، به شهروندان و مردم توصیه کرد هر گونه موارد مشکوک را سریعا از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

توقیف خودرو‌های ۳۰ میلیاردی قاچاق در "زابل"

با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان "زابل" ۲ دستگاه تریلی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در حوالی میدان "رستم" شهر زابل به تردد ۲ دستگاه تریلی مشکوک شدند.

او افزود: پس از متوقف کردن خودرو‌ها و بررسی‌های مدارک آن‌ها مشخص شد این ۲ خودرو قاچاق و فاقد مدارک گمرکی می‌باشند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ارزش خودرو‌های قاچاق ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: با هماهنگی قضائی خودرو‌ها به پارکینگ منتقل و ۲ راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قاچاق مواد مخدر حوادث رانندگی فرمانده انتظامی شهرستان استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی روز گذشته رئیس پلیس یک دستگاه خودرو ها پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف دام قاچاق در شهرستان بوئین زهرا

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان آوج حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان حامل گوسفند مشکوک و به منظور بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در بازدید از خودرو ۲۲ راس گوسفند قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد:متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب