Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

بازار طلا و سکه این روزها تحت تاثیر مستقیم نرخ ارز به ویژه دلار قرار دارد. به گونه ای نرخ سکه در بازار امروز به سطح تاریخی رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه بیست و سوم تیرماه 99) بازار طلا و سکه تهران، شاهد رشد قیمت ها بودیم. روندی که به دلیل رشد نرخ ارز و همچنین افزایش 10 دلاری هر اونس طلا در بازار جهانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی در خصوص روند بازار امروز اظهار داشت:

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 9 میلیون و 700 هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل 200 هزار تومان گران تر شده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد 300 هزار تومانی نسبت به روز یکشنبه، 10 میلیون و 735 هزار تومان قیمت گذاری و معامله شد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 5 میلیون و 330 هزار تومانی رسید و هر ربع سکه بهار آزادی نیز 3 میلیون و 130 هزار تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر سکه یک گرمی در بازار امروز، یک میلیون و 650 هزار تومان قیمت گذاری شد.

کشتی آرای در ادامه افزود: هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، 4 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، 120 هزار تومان گران تر شده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در پایان فعالیت بازار امروز، به رقم 992 هزار تومان معامله شد. همچنین هر گرم طلای 24 عیار به رقم یک میلیون و 320 هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای در پایان در خصوص حباب سکه با تاکید بر افزایش تقاضای خرید سکه در بازار امروز و همچنین رشد نرخ دلار، اظهار داشت: حباب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز یک میلیون و 50 هزار تومان بود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری قیمت سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس LX صفر، در بازار امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو پارس XU ۷ P سال امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو پارس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ رشد حباب، لیدر نوسانات صعودی سکه شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد