Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 


لطفاً نسبت به این گرانی‌های بی بندبار و افسارگسیخته به‌صورت جدی وارد میدان نبرد شوید این مسئولین که از کارشان خجالت نمی‌کشند و هیچ اقدامی نمی‌کنند حداقل شما رزمندگان رسانه بهشون تلنگری بزنید نه اینکه بیدار شوند، که نمی‌شوند بلکه حیا کنند و جلوی گرانی فاحش را بگیرند. مثلاً قیمت خودرو قیمت طلا قیمت وسایل منزل و اقلام خوراکی و... تا کجا بناست بالا برود مگر مردم بخصوص قشر متوسط و پایین جامعه چقدر درآمد دارند.


شیخ جعفر روستایی در حاشیه شهر روستای شیخ در ۷ کیلومتری شهرستان قروه قرار دارد که باوجود منابع آبی و کشاورزی حاصلخیز شاهد مهاجرت جوانان آن به شهر‌ها هستیم.
گفتنی است با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی و دامی می‌توان علاوه بر مهاجرت معکوس به روستا، کارآفرینی و درآمدزایی پایدار ایجاد کرد.
توسعه روستا‌های محروم تنها با حمایت دولت در ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و... امکان‌پذیر است.


تو را به خدا جلو گرانی بگیرید به خدا ندارم برنج یا مرغ بگیرم به خدا به امام رضا پنج ماه گوشت ندیدم نمی‌توانم بگیرم.

 

مدت ۲ ماه است که بی‌آبی مردم فاز ۲ فرهنگیان و فاز ۳ هشت بنگله مسجدسلیمان در استان خوزستان را رنج می‌دهد.


لطفاً پیگیری کنید چرا دولت نمی‌زارد بازار روند طبیعی خودش رشد کنه و صف خرید ساختگی برای سهم‌های دولتی درست می‌کند و زمان اصلاح شاخص فقط سهم‌هایی اصلاح میشن که رشد نداشتن در عرض یک ماه چهار سهم دولتی شش برابر شدن و برای اصلاح شاخص دستوری سهم‌های دیگر ریزش می‌کنند. خواهشاً رسیدگی کنید.


خواستم پیگیری کنید چرا سایپا ماشین کوییک ثبت‌نام کردیم قرار بوده فرودین بدهند هنوز تحویل ندادند تماس گرفتیم می‌گویند که صبر کنید.


اگر میشه یه گزارشی تهیه کنید درخصوص اینکه اخبار همش میگه دفترچه بیمه‌ها احتیاج به تمدید ندارد و... آلان ما دفترچه‌مان تمام شده باید سی‌تی‌اسکن بندازیم و اکو قلب به صورت اورژانسی رفتیم دفترچه بیمه سلامت رو تمدید کنیم میگن باید ثبت‌نام کنید یک ماه دیگر وزارت دفاع دارایی هاتان را بررسی می‌کند طبق آن برای شما حق بیمه را اعلام می‌کند آن را واریز می‌کنید ده روز بعدش بیمه را میدن یعنی ۴۰ روز دیگه این چه مدلشِ آلان تو این وضعیت کشور باید این طرح آلان انجام بشه نباید سریع بیمه را تمدید کنن؟ اونایی که گروه حساسن ۴۰ روز باید صف بیمه بمانند؟ خواهشا یه گزارش تهیه کنید.


با سلام و خسته نباشید من راننده تریلی هستم و این دستگاه‌های ایکس ری رو که تو ایست بازرسی‌ها گذاشتن مخصوصا تو اصفهان نایین متأسفانه مأمورین ایست بازرسی ماشین‌ها رو با راننده می‌فرستند زیر دستگاه ایکس ری که این کار باعث بیماری و بستری شدن همکاران شده و حتی بعضی‌ها سکته‌های خفیف مغزی زدن که دارو مصرف می‌کنند و این کار باعث بروز سرطان هم میشه لطفاً پیگیری کنید.


لرستان نورآباد آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت یاسین ببین کجا از مردم امتحان عملی میگیرن اول باید از تو زمین‌های کشاورزی با موتور رد شی بعد بیای تو خرابه ازت امتحان بگیرند کدام مسئول به این آموزشگاه مجوز داده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان

آفتاب‌‌نیوز :

جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفتگو با سالنامه «اعتماد» گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روز‌های ایران را هم بررسی کرده است.

در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید؛

*دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟

* مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.

*این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟

*اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود.

*به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی به انسانیت اتفاق افتاد.

*چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

*این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده، اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.

*خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشور‌های منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند.

دیگر خبرها

  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه