Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران مجید حسینی برابر حریف خود شکست خوردند.

در چارچوب رقابت های لیگ ترکیه و در هفته سی و دوم، دو تیم ترابزون اسپور و دنیزلی اسپور به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 دنیزلی اسپور به پایان رسید. این در حالی بود که مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و از وب سایت هواسکورد نمره 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 گرفت.

در این بازی ابتدا ترابزون در دقیقه 14 به گل رسید و بعد در دقایق 46 و 84 دنیزلی اسپور به گل رسید و بازی را 2 بر 1 پیروز شد.

ترابزون اسپور در حالی 3 امتیاز از دست داد که تیم صدرنشین یعنی استانبول باشاک شهیر نیز برابر حریف خود کونیا اسپور، 4 بر 3 شکست خورده بود. ترابزون این فرصت را داشت که با پیروزی در این بازی خود را به 1 امتیازی صدرنشین برساند.

در حال حاضر در جدول لیگ ترکیه، باشاک شهیر با 66 امتیاز اول است، ترابزون اسپور با 62 امتیاز دوم و دنیزلی اسپپور نیز 35 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترابزون اسپور دنیزلی اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ترکیه‌ای با بردیا سعادت جشن گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های امروز مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ترکیه، تیم آلانیا اسپور که بردیا سعادت را این فصل در تیم خود داشت، در یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه سه بر صفر تیم بی انگیزه بورسا اسپور را شکست دهد و عنوان هفتمی را کسب کند.

در این دیدار تیم آلانیا اسپور ست های بازی را با نتایج 25 بر 17، 30 بر 28 و 25 بر 20 بردند تا با توجه به پیروزی در بازی اول بتوانند عنوان هفتمی را کسب کنند.

بردیا سعادت قطر پاسور ایرانی آلانیا اسپور که چند هفته قبل یک تصادف شدید داشت در پایان این لیگ نتوانست عنوان امتیاز آورترین بازیکن کل لیگ را از آن خود کند و احتمالا تا رتبه سوم امتیاز آوران سقوط کند. البته او در دور گروهی در رتبه اول قرار گرفت.

رتبه هفتمی آلانیا اسپور با توجه به اینکه فصل اول خود را در لیگ برتر والیبال ترکیه می گذراند نتیجه خوبی برای این تیم است. علاوه بر بردیا سعادت، گئورگی سگانوف پاسور تیم ملی والیبال بلغارستان در این تیم حضور داشت.

دیگر خبرها

  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • تیم ترکیه‌ای با بردیا سعادت جشن گرفت!
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد
  • نتیجه بی‌فایده برای لژیونرهای ایرانی در ترکیه
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد