Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@22:43:20 GMT

روایت سخنگوی دولت از جلسه امروز سران قوا

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۱۲۳

روایت سخنگوی دولت از جلسه امروز سران قوا

سخنگوی دولت در رشته توئیتی به جلسه روز دوشنبه سران قوا اشاره کرد و نوشت: صدای واحد، برنامه مشترک و اهتمام هم‌افزا برای حل مشکلات مردم، بنای امروز سران سه قوه بود.

علی ربیعی دوشنبه شب در این رشته توئیت افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که نیاز به همدلی و همراهی سه قوه یک اصل بنیادین است. من و همکارانم باورمان این است در شرایط اداره سخت کشور با همه وجود پای کار بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رئیس قوه قضائیه نیز گفت که تصمیمات سه قوه کنار هم، منجر به گشایش امور خواهد شد. قوه قضائیه آماده همکاری است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: رئیس جمهوری هم با تشکر از رؤسای قوا گفت که همدردی، همکاری، همفکری سرمایه بزرگی است. تلاش سه قوه در راستای حل مسائل و مشکلات اقتصادی و بهبود زندگی مردم ضروریست. دشمنان از این یاری مأیوس خواهند شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سه قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 747637

دیگر خبرها

  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد