Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@18:52:53 GMT

اتو بخار پرسی را چند بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۱۵۱

اتو بخار پرسی را چند بخریم؟

قیمت انواع اتو بخار پرسی در بازار به شرح زیر است: 

نام کالا  قیمت (تومان) اتو پرس ژانومه 3300 3,400,000 اتو پرس رادکس مدل RA6200 6,497,000 اتو پرس 32 اینچی دیجیتال لمسی دلمونتی مدل DL 920 5,300,000 اتو پرس بایترون مدل BSI-615 3,260,000 اتو پرسی بایترون مدلBSI-300 2,649,000 اتو پرسی بایترون مدل BSI-600 3,199,000 اتو پرسی ساپر مدل SSP-1590 4,015,000.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: 000 اتو پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر

به گزارش خبرآنلاین، دانگ‌فنگ که سابقهٔ حضور محدود در بازار اروپا را دارد، به‌زودی شاسی‌بلند عظیم M-Hero 1 را در این قاره عرضه خواهد کرد. عرضهٔ این خودرو طی ماه جاری در سوئیس آغاز خواهد شد و سپس مدت کوتاهی بعد راهی آلمان و دیگر بازارهای اروپایی خواهد شد. این در حالی است که برندهای چینی هونگچی و ژپنگ هم به‌تازگی شاسی‌بلندهای خود را در اروپا عرضه کرده‌اند و به نظر می‌رسد دانگ‌فنگ قصد دارد با M-Hero 1 جایگاهی در این بازار شلوغ برای خود دست‌وپا کند.

هرچند طراحی بیرونی این غول چینی شبیه ادغام نامشروعی بین هامر EV و تویوتا FJ کروز به نظر می‌رسد اما M-Hero 1 با این ظاهر نظامی مانند و البته پرفورمنس چشمگیر، به دنبال جلب نظر اروپایی‌ها است. پانل‌های بدنهٔ زاویه‌دار و خطوط تیز و شارپ این ساختهٔ دانگ‌فنگ ما را به یاد فیلم‌های جنگی هالیوودی می‌اندازد. این ظاهر عجیب با معماری هوشمند آفرود همراه است که سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب و امکان حرکت تا عمق ۹۰ سانتی‌متری آب را فراهم می‌کند. M-Hero 1 همچنین با ۳۳.۵ سانتی‌متر فاصله از زمین، زاویهٔ حمله ۳۶.۸ درجه و زاویهٔ فرار ۳۷.۵ درجه را ارائه می‌کند.

بر اساس گزارش پدال، این شاسی‌بلند چینی به چهار موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۱۰۷۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. به لطف این نیرو، M-Hero 1 می‌تواند ظرف تنها ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. هرچند این شتاب برای غلبه بر هامر EV که همین کار را در ۳ ثانیه انجام می‌دهد کافی نیست اما هیولای الکتریکی جنرال موتورز اصلاً در اروپا عرضه نمی‌شود که بخواهد تهدیدی برای شاسی‌بلند دانگ‌فنگ باشد. موتورهای الکتریکی M-Hero 1 توسط یک پکیج باطری ۱۴۲.۷ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شوند که با هر بار شارژ امکان پیمودن تا ۴۵۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. ۴۷ دقیقه هم طول می‌کشد تا این باطری‌ها از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شوند.

دانگ‌فنگ همچنین یک نسخهٔ سه موتوره از این خودرو را هم ارائه می‌کند که به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی به‌عنوان ژنراتور برای شارژ باطری‌ها مجهز است. این نسخه هرچند با ۸۰۵ اسب بخار قدرت از نسخهٔ الکتریکی ضعیف‌تر است اما به لطف باطری ۶۵.۸ کیلووات ساعتی و ژنراتور بنزینی می‌تواند با شارژ کامل و باک پر بنزین تا ۷۵۰ کیلومتر را طی کند. فعلاً اما مشخص نیست که این نسخهٔ ژنراتوری هم در اروپا عرضه خواهد شد یا نه. دانگ‌فنگ M-Hero 1 اما هرگز خودروی ارزانی نیست و قیمت آن در سوئیس از ۱۴۵,۷۰۰ فرانک معادل ۱۶۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این شرکت قصد دارد از تابستان امسال عرضهٔ شاسی‌بلند خود را در آلمان هم آغاز کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895389

دیگر خبرها

  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • جارو برقی رباتیک، چه بخریم؟
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج
  • برق کولرهای گازی شما را نگیرد! | بالاخره کولر گازی بخریم یا نه؟
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پارس فراسو عرضه کننده انواع اتوکلاو و استریل کننده بخار
  • شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر
  • واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت
  • تعمیرات دوره‌ای واحد شماره چهار بخار نیروگاه بندرعباس به پایان رسید
  • عکس| ابرخودروی جدید بوگاتی با طعم فرمول ۱