Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:49:33 GMT

درصد چک بازیکنان نفت مسجدسلیمان آب رفت!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۲۴۴

درصد چک بازیکنان نفت مسجدسلیمان آب رفت!

ایسنا/خوزستان در حالی که قرار بود، باشگاه نفت مسجدسلیمان ۲۰ درصد از مابقی قرارداد بازیکنان این تیم را پرداخت کند، این مبلغ کاهش پیدا کرد.

پس از اعتصاب بازیکنان نفت‌مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی، مقرر شد، درصد دیگری از مابقی مبلغ قرارداد بازیکنان در قالب یک چک در تاریخ ۲۱ تیرماه به آن‌ها پرداخت شود ولی این چک تا روز گذشته، ۲۳ تیرماه نیز به دست باریکنان نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، همچنین در حالی که قرار بود، ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود، پس از مذاکره و توافق اعضای هیات مدیره، در نهایت با پرداخت چکی به مبلغ ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان توافق شد.

قرار است این چک امروز، ۲۴ تیرماه صادر شود و در اردوی تهران به دست ازیکنان نفت برسد.

نفتی ها اکنون در اردوی تهران به سر می برند و خود را برای بازی با نساجی در تاریخ ۲۷ تیرماه آماده می کنند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان در تلاش است تا با حل مشکلات مالی، این تیم با کمترین دغدغه مسیر موفقیت خود را به پایان برساند. نفت اکنون در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان قرارداد بازیکنان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین چالش‌های باشگاه پرسپولیس در هفته‌های آینده تمدید قرارداد بازیکنانی است که آخر همین فصل آزاد خواهند بود. 

در حال حاضر به اندازه یک تیم فوتبال بازیکن در اسکواد پرسپولیس وجود دارد که تا دو ماه دیگر قراردادی با تیم خود ندارند. 

در بین این بازیکنان برخی ستاره‌های ترکیب اصلی پرسپولیس مثل مهدی ترابی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند اما گروهی دیگر بازیکنان نیمکت‌نشین هستند. 

در عین حال این سوال مطرح است که آیا باشگاه با تک تک این نفرات تمدید خواهد کرد یا ممکن است برای امضا با یکی یا برخی از آنها پا پیش بگذارد. 

در این میان طبیعی است که اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی تیم باید تعیین کند که کدام یک از این نفرات را حتما می‌خواهد تا باشگاه پروسه تمدید قراردادشان را پیش ببرد اما تازه بحث مذاکره با اوسمار مطرح شده و ابتدا باید قرارداد او تمدید شود، سپس جلسه بین او و مدیران باشگاه برگزار شود و پس از آن از نفرات مد نظر برای تمدید دعوت شود. 

در عین حال به نظر می‌رسد با توجه به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، باشگاه کار سختی برای راضی کردن آنها دارد تا پای میز مذاکره بیایند و تا زمانی که تکلیف مالکیت، تغییرات مدیریتی و ورود پول به باشگاه پرسپوليس روشن نشود این پروسه اتوماتیک‌وار تا دو ماه دیگر حداقل عقب خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور | مبلغ قراردادی که به رخ کشیده شد