Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل ساوتهمپتون در ثانیه‌های پایانی پیروزی را ازدست دادند و از رسیدن به رده سوم بازماندند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین دیدار از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ابتدا ساوتهمپتون توسط آرمسترانگ در دقیقه 12 به گل رسید اما در ادامه رشفورد در دقیقه 20 و مارسیال 23 دو گل برای منچستر به ثمر رساندند. در شرایطی که منچستری‌ها در آستانه پیروزی بودند، با دریافت گل دقیقه 6+90 برد را از دست دادند و متوقف شدند.

شیاطین سرخ با این تساوی و با وجود شکست چلسی و لستر سیتی در این هفته، 59 امتیازی شدند و از رسیدن به رده سوم بازماند.

ساوتهمپتون هم 45 امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مهمترین دیدار‌های امروز فولاد مبارکه سپاهان به طبس می‌رود تا با زغال سنگ دیدار کند. هر دو تیم نتیجه دیدار‌های خود را در هفته هفدهم واگذار کرده‌اند و سعی می‌کنند ناکامی هفته گذشته را با برد جبران کنند ضمن اینکه تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول برای رسیدن به بالای جدول تماشایی خواهد بود. زغال سنگ طبس هم امتیاز با پلیمر خلیج‌فارس در رده ششم قرار دارد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تیم دوم جدول رده بندی، که با توجه به نتایج صنعت مس کرمان به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود در جدول است، مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و رقابت تنگاتنگی در پایان لیگ با گیتی زن‌ها خواهد داشت. شهید شاملی کازرون در یک بازی جذاب و تماشایی در هفته هفدهم ۱۹ بر ۱۶ طبس را شکست داد.

صنعت مس کرمان هم که فعلا قصد باخت یا تساوی با هیچ تیمی را ندارد و با اقتدار بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی تکیه داده و به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و هموار کردن مسیر قهرمانی است، هفته گذشته در یک بازی نزدیک از سد بزرگ طلایی‌پوشان گذشت و این هفته باید از نفت و گاز گچساران پذیرایی کند.

در دیگر رقابت‌های هفته هجدهم پیکان خراسان با پرواز هوانیروز، گیتی‌پسند تیم سوم جدول رده‌بندی که رقابت پایاپایی با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دارد این هفته با آلومینیوم اراک مصاف می‌دهد و فرازبام خائیز دهدشت نیز در یک بازی حساس و نزدیک با فولاد سپاهان نوین دیدار می‌کند. 

برنامه کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این ترتیب است:

هفته هجدهم – پنجشنبه – ۳۰ فروردین:

ساعت ۱۶:۰۰/ صنعت مس کرمان - نفت و گاز گچساران

ساعت ۱۶:۰۰/ پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت ۱۶:۰۰/ زغال سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۶:۰۰/ گیتی پسند اصفهان - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۸:۳۰/ فرازبام خاییز دهدشت - فولاد سپاهان نوین

در جدول صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم هستند. 

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. 

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم