Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز مدعی شد که آمریکا ماه گذشته یک تبعه لبنانی را که واشنگتن وی را به اتهام تامین مالی حزب الله بازداشت کرده بود، آزاد کرده است.

رویترز مدعی شد که آزادی این تبعه لبنانی در پی گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا صورت گرفته است.

این ادعای رویترز در حالی است که دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ماه گذشته تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا در پی مذاکرات دو طرف را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی شمخانی» در همین خصوص گفت که «⁧تبادل زندانیان در نتیجه مذاکره صورت نگرفته و هیچ مذاکره‌ای هم در آینده انجام نخواهد شد.

کد خبر 4973434

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا خبرگزاری رویترز لبنان ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا عربستان سعودی لبنان فلسطین سوریه روسیه ایران دونالد ترامپ افغانستان ترکیه امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کد خبر 6079193

دیگر خبرها

  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره یک تبعه روس
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • سخنی با مدعی العموم
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است