Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:48:10 GMT

رسمی: عارف غلامی هم کرونایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۲۸۷

رسمی: عارف غلامی هم کرونایی شد

مدافع تیم استقلال هم به لیست بازیکنان کرونایی این تیم اضافه شد تا همچنان بحران شیوع این ویروس در اردوگاه آبی‌ها ادامه‌دار باشد.

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که گمانه‌زنی‌ها درباره ابتلای عارف غلامی به ویروس کرونا در رسانه‌ها مطرح شده بود و پیش بینی می‌شد که با توجه به شرایط مدافع استقلال، او نیز به این ویروس مبتلا شده بود، رسماً این مسئله از سوی پزشک باشگاه استقلال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر، درباره آخرین شرایط کرونایی‌های این تیم عنوان کرد: پیش از تست کرونا، سیاوش یزدانی دچار تب و لرز شده بود و پس از انجام تست مشخص شد تست کرونای این بازیکن مثبت است؛ درباره عارف غلامی هم پیش از دیدار با تراکتور تست او منفی اعلام شده بود اما چند ساعت پس از بازی با تراکتور تست کرونای جدید عارف مثبت اعلام شد تا او هم به جمع کرونایی‌های استقلال اضافه شود.

 

بازیکنانی که از پیش مبتلا به کرونا بودند (وریا غفوری، فرشید باقری، هروویه میلیچ و امیرحسین کارگر) و بازیکنانی که در دیدار با تراکتور نیز به میدان رفته بودند، روز گذشته تست کرونا دادند تا آخرین وضعیت شیوع این ویروس در اردوگاه آبی‌ها مشخص شود، اما آنچه روشن است اینکه مجیدی برای دیدار حساس برابر صنعت نفت، دو مدافع تیمش را در اختیار ندارد تا در شرایطی دشوار تیمش را ارنج نماید؛ البته او امیدوار است که بتواند در آبادان، از بازیکنانی چون غفوری، باقری و میلیچ در ترکیب خود استفاده کند و امید دارد که تست کرونای آن‌ها نیز فردا منفی اعلام شود.

استقلال تهران ویروس کرونا عارف غلامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ویروس کرونا عارف غلامی عارف غلامی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده سرخابی‌ها آغاز شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام فرابورس؛ مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.   قرار است در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.   همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • صدر جدول طلایی شد
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد