Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کلاس‌های تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی از ۲۱ تیرماه شروع شده و ثبت‌نام کنندگان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا طی این دوره، مهارت‌ها و تکنیک‌های بازی‌سازی را یاد بگیرند.

ترم تابستانی انستیتو امسال در حالی آغاز شد که شرایط کرونایی کشور به کلاس‌های آنلاین رونق خاصی داد و با استقبال خوب علاقمندان به بازی‌سازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که کلاس‌های حضوری نیز مخاطبان خاص خود را دارد.

به گفته فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی این کلاس‌ها به دو شکل حضوری و آنلاین در ۱۷ عنوان کلاس، با حضور ۱۴ استاد و بالغ بر ۲۳۰ نفر در ۵ گروه فنی، هنری، طراحی، مدیریت کسب و کار و رسانه شروع شده است.

نگاهی آماری به ترم‌های پیشین انستیتو در سال گذشته نشان می‌دهد که این دوره‌های آموزشی در تابستان امسال دستخوش رشد کمی و کیفی خوبی شده است.

شریفی در مقایسه‌ای با اشاره به اینکه این دوره‌ها در تابستان سال ۱۳۹۸ در ۱۴ عنوان کلاس و با حضور ۱۱ استاد برگزار شد، افزود: «انستیتو در ترم زمستان ۱۱ عنوان کلاس را با حضور ۹ استاد و ۱۵۵ نفر/کلاس در ۴ گروه فنی، هنری، طراحی و رسانه برگزار کرد که امسال گروه مدیریت کسب و کار نیز به آن اضافه شده است.»

مدیر انستیتو ملی‌بازی‌سازی همچنین گفت: «در مجموع سال گذشته بیش از ۴۵۰ نفر در کلاس‌های انستیتو شرکت کردند که این عدد تنها برای ترم تابستانی امسال به ۲۳۰ نفر رسیده و رشد بسیار خوبی نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته است.»

تمام کلاس‌های ترم تابستان انستیتو ملی بازی‌سازی در طبقه اول بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شوند. خوب است که بدانید با توجه به شرایط کرونایی کشور، همه دانش پژوهانی که به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند ملزم به استفاده از ماسک و انجام تب سنجی پیش از ورود به کلاس هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد ملی بازی های رایانه ای انستیتو ملی بازی سازی انستیتو ملی بازی سازی کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا امروز با ۴ بازی در تایلند آغاز می‌شود

در نخستین روز این رقابت‌ها از گروه اول ویتنام و میانمار از ساعت۱۰/۳۰ و تایلند و چین از ساعت ۱۴/۳۰ با هم روبرو می‌شوند.

در گروه دوم هم از ساعت ۱۲/۳۰ ازبکستان با استرالیا و از ساعت ۱۷/۳۰ عربستان با عراق با هم دیدار می کنند. 

تیم ملی فوتسال ایران که با ۱۲ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست در گروه چهارم این رقابت ها  با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت همگروه است.

این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیم برگزار می‌شود و پنج تیم برتر این رقابت ها راهی جام جهانی ۲۰۲۴ می‌شوند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی صعود کند،‌ای اف سی بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت