Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@13:59:29 GMT

ترکیه: دلایل اختلاف ما با فرانسه کرد‌ها هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۳۳۳

ترکیه: دلایل اختلاف ما با فرانسه کرد‌ها هستند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت العهد لبنان، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه اظهار کرد: با فرانسه بیش از کشور‌های دیگر در خصوص سوریه توافق نظر داشتیم و با تفاهم کامل با هم کار می‌کردیم، اما زمانی که آن‌ها شروع به حمایت از یگان‌های مدافع خلق کرد با هدف تقسیم سوریه کردند اختلافات بین ما هم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه فرانسه سوریه سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ/افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا گفت: هدف اصلی از افزایش جرایم بازدارندگی است بر اساس ماده ۲۸ رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در ۶ سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

وی افزود: از سال ۸۵ تا ۹۶ با یک روند کاهشی تصادفات مواجه بودیم ولی مجدداً از ۹۷ تا کنون شاهد روند صعودی بودیم.

سردار حسینی گفت: یکی از دلایل وقوع تصادفات عمل انسانی است راننده به قوانین و مقررات توجه نمی‌کند و با تخلف جان خودش و دیگران را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: با توجه به عدد کل تخلفات و تصادفات که تحلیل کردیم بالای ۸۰ درصد از تخلفات حادثه ساز تصادفاتی هستند که منجر به فوت و جرح شدند.

سردار حسینی درباره میزان افزایش جرایم گفت: بخشی از جرایم که خطر بیشتری دارند ۴ تا ۵ برابر افزایش به عنوان مثال جریمه سرعت غیر مجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌شود همچنین رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روان گران ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: نگاه پلیس و دستگاه متولی بازدارندگی است و ان شاءالله تا ۱۰ یا ۱۵ روز آینده به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

کد خبر 6064114

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ
  • اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ/افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • ملکی: درصد بالایی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • پیاده روی ساده و سبک بعد از هر وعده غذایی به این دلایل مهم توصیه می شود...
  • بررسی دلایل عمده مشکلات دود خروجی از خودرو
  • دلایل جوش آوردن خودرو چیست؟