Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:39:10 GMT

جنگنده نسل پنجمی J-20B چین وارد تولید انبوه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۳۷۰

جنگنده نسل پنجمی J-20B چین وارد تولید انبوه شد

جنگنده نسل پنجمی J-20B چین که سومین جت جنگنده پنهانکار جهان به شمار می‌آید وارد تولید انبوه شد.

به گزار‌ش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس یک گزارش، جت جنگنده «چنگدو جی-۲۰» که سومین جنگنده نسل پنجم جهان به شمار می‌آید وارد تولید انبوه شد.

به گزارش اسپوتنیک، با برطرف شدن مشکلی که این جنگنده داشت، ارتش آزادی بخش خلق چین سفارش بزرگی را برای این جنگنده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش داخلی ارتش آزادی بخش خلق چین، نسخه جدید جنگنده‌های جی-۲۰ که با نام جی-۲۰ بی شناخته می شود آماده عرضه به ارتش چین شده‌اند.

یک منبع نظامی به نشریه «ساوث چاینا مورنینگ پست» گفت: «تولید انبوه جنگنده جی-۲۰ بی از روز چهارشنبه آغاز شده است. این جنگنده سرانجام کاملا یک جت جنگنده پنهانکار شده که چابکی آن معیارهای اصلی را بدست آورده است.»

این منبع نظامی اضافه کرد: «راه‌اندازی جی-۲۰بی به معنای آن است که این هواپیما هم اکنون به طور رسمی یک جت جنگنده نسل پنجم است و ارتش آزادی بخش چین نیز سفارش سنگینی برای دریافت این جنگنده به شرکت هوافضای چنگدو داده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: چین جنگنده تولید انبوه جهان جنگنده نسل پنجم جنگنده پنهانکار تولید انبوه جنگنده نسل جت جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهار کرد: آمادگی‌ای که امروز جنکنده‌های سوخو۲۴ ما دارند، از هر زمان دیگری بهتر است و این شامل حال بقیه پرنده‌های ما نیز می‌شود.

وی افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطای راهبردی کند، ضربه‌ای می‌خورد که قابل جبران نخواهد بود.

امیر واحدی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها، چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها، آمادگی صد درصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی یک سیلی و تنبیه بود. توصیه می‌کنیم دشمن کاری نکند که با یورش بزرگ و همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران مواجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شتاب ابرقدرت‌های میکروالکترونیک در ساخت ریزتراشه‌های ۲ نانومتر
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود