Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیروزی خارج از خانه شاگردان زین‌الدین زیدان بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا بامداد امروز (سه‌شنبه) با یک دیدار به پایان رسید که در آن تیم فوتبال رئال مادرید میزبان خود گرانادا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرلان مندی در دقیقه 10 و کریم بنزما در دقیقه 16 گل‌های رئال مادرید را در همان ابتدای کار به ثمر رساندند. گرانادا در دقیقه 50 توسط داروین ماچیس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما این گل برای میزبان از شکست کافی نبود.

به این ترتیب صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل لالیگا 83 امتیازی شد و در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها اختلاف 4 امتیازی خود با بارسلونای رده دومی را حفظ کرد. این بدان معناست که رئال با کسب حتی یک تساوی از بازی بعدی‌اش، سی‌و‌چهارمین قهرمانی‌اش در لالیگا را مسجل خواهد کرد.  بازی بعدی شاگردان زیدان پنجشنبه شب در خانه مقابل ویارئال است.

گرانادا نیز با قبول شکست 50 امتیازی و در رده دهم باقی ماند.

پیش از این بازی نیز دو دیدار دیگر برگزار شده بود که در یکی از آنها آلاوس در خانه مقابل ختافه به تساوی بدون گل بسنده کرد و در بازی دیگر سوسیه‌داد در خانه ویارئال با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید بیشتر بخوانید... لالیگا| سویا به لیگ قهرمانان نزدیک شد، مایورکا به سقوط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته سی‌ودوم لالیگا اسپانیا با برتری رئال مادرید به‌پایان رسید.

به خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا شامگاه _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

تیم فوتبال رئال مادرید در مهم‌ترین مسابقه باشگاهی فوتبال اروپا با یک بازگشت تماشایی بازی دو بر یک باخته برابر بارسلونا را با نتیجه سه بر دو برد، البته یکی از گل‌های بارسلونا توسط کمک داور ویدئویی پذیرفته نشد.

آندرئاس کریستنسن در دقیقه ۶ و فرمین لوپز مارین در دقیقه ۶۹ گل‌های بارسا را رقم زدند.

در مقابل وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۸، لوکاس واسکز در دقیقه ۷۳ و جود بلینگام در دقیقه ۱+۹۰ گل‌های رئال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا کد خبر 746780

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد