Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:58:55 GMT

پزشک استقلال: نگران سلامتی بازیکنانمان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۴۰۶

پزشک استقلال: نگران سلامتی بازیکنانمان هستیم

کاوه ستوده بامداد روز سه‌شنبه در گفت و گویی در خصوص اتفاقات هفته گذشته که برای استقلال رخ داد، بیان داشت: همانطور که در شروع بازی های لیگ اعلام کردیم، این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم که ممکن است در خلال شروع مسابقات دچار مشکل شویم و برای آن دلایل خود را نیز بیان کردیم.

وی ادامه داد: ما تنها تیمی بودیم که چند دوره تست انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  زمانی که قبل از دیدار با فولاد خوزستان تست دادیم هیچ مشکلی نداشتیم و بعد از سفری که به اهواز داشتیم و برگشتیم، قبل از بازی با سایپا یکبار دیگر تست دادیم و به خاطر زمان کوتاهی که داشتیم بعد از بازی با سایپا بعد از اینکه دیدیم چند بازیکن احساس ناراحتی داشتند. با توجه به اینکه فیزیوتراپ تیم دچار علائمی شده بود من با معاونت پزشکی باشگاه تماس گرفتم و توصیه کردم تست جدیدی از اعضای باشگاه گرفته شود که این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت.

پزشک باشگاه استقلال تصریح کرد: این تست روز جمعه گرفته شد و با همکاری پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری جواب این تست‌ها در روز شنبه به دست ما رسید. ما جواب تست‌ها را به سازمان لیگ فرستادیم و آن‌ها به ما اعلام کردند که باید به جم برویم و بازی را برگزار کنیم اما باشگاه استقلال تصمیم گرفت که به جم سفر نکنیم زیرا با توجه به مثبت شدن تست‌ها ما نگران دیگر بازیکنان تیم، بازیکنان حریف و مردمی که با ما ارتباط داشتند بودیم.

وی ادامه داد: بعد از تصمیم باشگاه به حضور نیافتن در شهر جم، سازمان لیگ تصمیم بر این گرفت که راستی‌آزمایی کند. دو تست از اعضای باشگاه گرفته شد که جواب آن‌ها باهم متناقض بود و به همین دلیل چند بازیکنی که قبلا تست آن‌ها مثبت بود، تستشان منفی اعلام شد و توانستند در دیدار با تراکتور حضور داشته باشند. البته این تست‌ها درصد خطا دارند و نمی‌شود به آن‌ها اطمینان پیدا کرد.

ستوده افزود: ۱۵ نفر از اعضای باشگاه تستشان مثبت بود اما با راستی‌آزمایی سازمان لیگ تعداد تست ۹ نفر از آنها مورد قبول قرار گرفت. به نظر من سازمان لیگ باید تست مجدد را از بازیکنانی که تستشان منفی بود می‌گرفت چرا که این بازیکنان در تمرینات در کنار بازیکنانی بودند که تست آنها مثبت بوده است. سیاوش یزدانی روز پنجشنبه در حین تمرین دچار درد شد و بعد از آن تب و لرز داشت. از او تست کرونا گرفته شد و نتیجه آن هم مثبت اعلام شد. 

وی در مورد شرایط عارف غلامی گفت: غلامی نیز بعد از بازی با تراکتور علائمی پیدا کرد و از او سی تی اسکن ریه گرفتیم و  تشخیص دادیم که کرونا دارد. این ویروس بسیار خطرناک و ناشناخته است. بیماری کرونا یک دوره نهفته دارد و ما واقعاً نگران بقیه بازیکنان هستیم که با این مشکل مواجه نشوند.

ستوده تصریح کرد: شرایط بازیکن فوتبال با یک یک فرد معمولی فرق می‌کند. اگر عوارض ریوی و قلبی در آینده روی بازیکنی اثر بگذارد، شغل این بازیکن از دست می‌رود.

برچسب‌ها فولاد خوزستان باشگاه استقلال اهواز سیاوش یزدانی عارف غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان باشگاه استقلال اهواز سیاوش یزدانی عارف غلامی فولاد خوزستان باشگاه استقلال اهواز سیاوش یزدانی عارف غلامی سازمان لیگ تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی‌نسب در تمرین استقلال در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت و صحنه‌های جالبی را رقم زد.

هاشمی نسب که رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان استقلال دارد در کنار آنها تمرین کرد و در صحنه‌ای از مسابقه در نبرد هوایی موفق شد بالاتر از همه بازیکنان توپ را دفع کند و صحنه جالبی را در محل تمرین استقلال رقم زد.

او علاوه بر اینکه در جریان تمرین این تیم همراه بازیکنان به تمرین پرداخت برای دقایقی هم گوشه‌ای از زمین تمرین به گفتگو با بازیکنان پرداخت و علاوه بر نکات تمرینی ارتباط خود را هم با بازیکنان این تیم حفظ کرد.

مربی استقلال در جریان این جلسه تمرینی در کنار نکونام و دیگر اعضای کادرفنی این تیم عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت و برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کرد.

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال