Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس و لوکا مودریچ که از باتجربه ترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید محسوب می شوند، خوشحالی خود را از کسب نهمین برد متوالی در لالیگا نشان دادند.

سرخیو راموس و لوکا مودریچ از مهره های انکارناپذیر رئال مادرید در آستانه کسب سی و چهارمین عنوان قهرمانی لالیگا هستند.

به گزارش طرفداری، سرخیو راموس که در دقایق پایانی دیدار مقابل گرانادا با یک واکنش به موقع توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و سه امتیاز ارزشمند به اندوخته های لوس بلانکوس افزود، در پایان مسابقه لوکا مودریچ را در آغوش کشید و این دو بازیکن در کنار هم جشن پیروزی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس و لوکا مودریچ خوشحال از کسب سه امتیاز دیدار مقابل گراناداسرخیو راموس و لوکا مودریچ خوشحال از کسب سه امتیاز دیدار مقابل گراناداسرخیو راموس و لوکا مودریچ خوشحال از کسب سه امتیاز دیدار مقابل گرانادا

رئال مادرید با کسب یک برد دیگر از دو بازی باقیمانده و بدون توجه به نتایج بارسلونا، قهرمان لالیگا خواهد شد.

ویدیوی دفع توپ سرخیو راموس از روی خط دروازه در دیدار مقابل گرانادا

بیشتر بخوانید:

گرانادا 1-2 رئال مادرید؛ نهمین برد متوالی و 2 امتیاز تا قهرمانی 34

تعبیر جالب توییتر رسمی لالیگا: هر چه توسط زیدان لمس شود تبدیل به طلا می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا

  بازی امشب دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را فقط یک چیز می‌تواند جذاب کند. بازی امشب تا حدود زیادی می‌تواند تکلیف قهرمانی این فصل لالیگا را مشخص کند. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با ۷۸ امتیاز از ۳۱ بازی در صدر قرار دارند و بارسلونا در جایگاه دوم با پنج امتیاز کمتر قرار دارد. پیروزی رئال در این بازی که با توجه به عملکردش در بازی‌های اخیر چندان هم دور از انتظار نیست، فاصله را به ۱۱ امتیاز رسانده و در فاصله شش هفته تا پایان این فصل، تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند. در طرف مقابل، بارسلونا و ژاوی فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کند. پس از کنار رفتن از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، این آخرین فرصت برای درخشش تیم ژاوی است. با توجه به این‌که که ژاوی رسما اعلام کرده در پایان فصل از جمع‌ آبی‌اناری‌پوشان جدا می‌شود، این بازی برایش اهمیتی فراوان دارد. با این حال، فرم ایده‌‌آل شاگردان کارلتو، این روزها به کابوس هر تیمی در اروپا تبدیل شده است.این تیم در فصل جاری لالیگا به رکورد ۲۴ پیروزی رسیده و در کنار شش تساوی، فقط یک باخت را تجربه کرده است. لوس بلانکو با ۶۷ گل زده و فقط ۲۰ گل خورده، در حال حاضر بهترین خط حمله و خط دفاع لالیگا را نیز در اختیار دارد. بازی فوق‌العاده هفته گذشته این تیم مقابل منچسترسیتی و حذف شاگردان پپ، روحیه‌ای دو چندان به آنها داده و پیروزی در بازی امشب، می‌تواند موفقیت‌شان در ادامه این فصل فوتبالی را تضمین کند.در مقابل، بارسلونا هفته سختی را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشت. بلوگرانا هفته گذشته در خانه با نتیجه ۴ بر یک مقابل پاری‌سن ژرمن شکست خورد تا رویاهایش برای کسب UCL از بین برود. تنها دلخوشی هواداران این تیم برای بازی امشب، عملکرد اخیر تیم‌شان در بازی‌های لالیگاست. این تیم از ابتدای ژانویه تاکنون در لالیگا نباخته و در این مدت هشت پیروزی به دست آورده است. یکی دیگر از رکوردهای خوب تیم ژاوی این است که بهترین نتایج را در بازی‌های خارج از خانه این فصل لالیگا گرفته و در ۱۵ بازی، ۳۳ امتیاز کسب کرده است.  

دیگر خبرها

  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد