Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@11:57:11 GMT

این خط حمله گل نزن تراکتور!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۴۷۰

این خط حمله گل نزن تراکتور!

به گزارش صدای ایران، تنها دو گل زده در سه بازی بعد از تعطیلات کرونایی لیگ برتر نشان از خط حمله ضعیف تراکتور و کمبود خلاقیت در خط هافبک این تیم است. خط هافبکی که به خاطر دیر اضافه شدن شجاعی و دژاگه به تمرینات این تیم، گویی یتیم شده است و احسان حاجی‌صفی مجبور است به تنهایی بار خلاقیت خط هافبک تراکتور را به دوش بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمار نسبتا ضعیف تراکتور در گل زده نسبت به سایر مدعیان نشان از ضعف این تیم در خط حمله دارد و نه دنیزلی و نه الهامی هنوز نتوانسته‌اند راه حل مناسبی برای فرار از این موضوع پیدا کنند. تراکتور در مجموع ۲۷ بازی لیگ برتر و جام حذفی که در این فصل به میدان رفته، تنها ۳۴ گل به ثمر رسانده است و این یعنی میانگین ۱.۲۵ گل در هر بازی که برای تیمی که می خواهد قهرمان شود یا حداقل مجوز حضور در بازی های آسیایی را بگیرد، چندان آمار جالبی نیست.

نکته بدتر در خصوص خط حمله تراکتور، آمار ضعیف گلزنی مهاجمان این تیم است. سرخ‌های تبریز در این فصل از چهار مهاجم نوک یعنی ساسان انصاری، عکاشه حمزاوی، کوین فورچونه و محمدرضا آزادی بهره بردند که دو مهاجم خارجی و گران‌قیمت این تیم آمار بدتری نسبت به هم‌پست‌های ایرانی خود دارند. ساسان انصاری با پنج گل زده، بهترین مهاجم این فصل تراکتور در گلزنی بوده است و محمدرضا آزادی با سه گل در رده دوم قرار دارد. حمزاوی و فورچونه نیز هر کدام یک گل برای تراکتوری ها به ثمر رسانده‌اند و تنها تفاوتشان این است که فورچونه دیگر با قرمزها قراردادی ندارد.

۱۰ گل زده از سوی چهار مهاجم تراکتوری یعنی این که آن‌ها تنها ۰.۲۹ درصد از گل‌های تیمشان را به ثمر رسانده‌اند که این یعنی آماری کمتر از یک سوم گل‌های زده شده تراکتور در این فصل. بهترین عملکرد مهاجمان تراکتور مربوط به دو دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن و استقلال در خانه است. آن‌ها در جریان پیروزی دو بر یک برابر این تیم اصفهانی توسط انصاری و حمزاوی به گل رسیدند و همچنین در جریان باخت به ۴ بر ۲ به استقلال، ساسان انصاری و محمدرضا آزادی گل‌های تیم تبریزی را به ثمر رسانده‌اند.

این آمار نشان می‌دهد که خط حمله تراکتور برای فصل بعد نیاز به تقویت دارد و مدیران این باشگاه باید کیفیت بازیکن را نسبت به قیمت آن در اولویت قرار دهند و به دنبال خرید بازیکنان خارجی گران به منزله خودنمایی نباشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهاجمان تراکتور صدای ایران تعطیلات کرونایی آمار ضعیف ثمر رسانده خط حمله گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر

ذوب آهن از 10 فروردین تمریناتش را در تهران پیگیری می کند

طرفداری | تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی برای دو دیدار حساس مقابل تراکتور و سپاهان آماده می‌شود که در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است.

شاگردان محمد ربیعی که از 4 فروردین ماه تمرینات خود را در اصفهان آغاز کرده‌اند، فردا راهی تهران خواهند شد تا از 10 فروردین تمرینات خود را در پایتخت پیگیری کنند.

هدف از این سفر برگزاری بازی‌های تدارکاتی در تعطیلات نوروز است. هنوز حریف تدارکاتی ذوب‌آهن مشخص نشده، اما احتمال بازی با گل‌گهر سیرجان وجود دارد.

ذوب‌آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر باید در روز 18 فروردین به مصاف شمس آذر قزوین برود. این تیم در دو بازی بعدی خود نیز با تراکتور و سپاهان روبرو خواهد شد که کار سختی در پیش دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جدال مجازی تراکتور و سپاهان!
  • تراکتور- سپاهان؛ گذراندن تعطیلات با جنگ!
  • آغاز بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان
  • عملکرد تراکتور در سال 1402؛ شروع و پایان شیرین
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • اقتصاد به سبک خمس
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم