Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان شیاطین سرخ از نتیجه پایانی تقابل این تیم با قدیس ها ناراحت است.

هری مگوایر، مدافع میانی و کاپیتان باشگاه منچستریونایتد پس از تساوی این تیم مقابل ساوتهمپتون، از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در زمینه دفاعی صحبت می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، هری مگوایر معتقد است که بازیکنان منچستریونایتد برای رسیدن به رتبه سوم، نباید چنین عملکردی را در بازی های آینده این تیم تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت های گلزنی خوبی برای تمام کردن کار داشتیم

خیلی ناامید کننده بود. ما شانس خوبی برای پیروز شدن در این مسابقه داشتیم اما پس از این که آن ها ما را به شدت تحت فشار قرار دادند، نتوانستیم عملکرد خوبی در کار با توپ داشته باشیم. ما می دانستیم که گاهی اوقات نتایج بدی را نیز کسب خواهیم کرد. وقتی که شما 10 نفره می شوید و با یک بازیکن کمتر بازی می کنید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که در هنگام ضربات آزاد، به خوبی دفاع کنیم و با ضربه سر، توپ را از محوطه جریمه خود دور کنیم اما ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. اگر قصد رسیدن به جایگاهی که خواستارش هستیم را داشته باشیم، نباید چنین عملکرد داشته باشیم. پس از دریافت گل اول، بازیکنان ما واکنش فوق العاده ای نشان دادند. ما موقعیت های گلزنی زیادی برای تمام کردن کار داشتیم. در نیمه دوم باید در زمینه کار با توپ بهتر عمل می کردیم. نتیجه پایانی این مسابقه ناامید کننده بود.

مگوایر در ادامه افزود:

مطمئنا هیچگونه رضایتی از عملکرد خود نداریم اما ما گروهی از بازیکنان فوق العاده را در اختیار داریم. ما می دانستیم که تقابل با ساوتهمپتون، بازی دشواری برای ما خواهد بود و فکر می کنم که به حد کافی برای پیروز شدن تلاش کردیم اما موفق به انجام این کار (پیروزی) نشدیم. باید تا پایان فصل، در بازی های بزرگی به میدان برویم و امیدوارم تا بتوانیم به جایگاهی که خواستارش هستیم، برسیم. ما می خواهیم تا برای کسب عناوین قهرمانی بازی کنیم. من اطمینان دارم که بازیکنان ما مجددا به کار خود ادامه خواهند داد و در آینده، باید در بازی های بزرگی به میدان برویم.

همچنین بخوانید:

منچستریونایتد 2-2 ساوتهمپتون؛ تعارف در بالای جدول ادامه دارد

اوله گونار سولسشر: در بدترین زمان ممکن گل خوردیم؛ این اتفاقات بخشی از فوتبال هستند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول