Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:10:56 GMT

عکس رنگی رنگی «لیلا اوتادی»

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۵۷۳

عکس رنگی رنگی «لیلا اوتادی»

به گزارش افکارنیوز،

 لیلا اوتادی در اینتستاگرامش نوشت:

اخبار چهره ها - کاش بدانیم ،

محبت کردن ازغرورنمی کاهد!!!

شخصیت می سازد ...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیلا اوتادی بازیگر مشهور ایرانی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زولبیا و بامیه با این رنگ قابل خوردن و بهداشتی نیست

آفتاب‌‌نیوز :

اولین نکته مهم در خرید زولبیا و بامیه توجه به رنگ و ظاهر آن است. زولبیا و بامیه سالم و تازه معمولا به رنگ قهوه‌ای روشن و شفاف است و اگر رنگ آن خیلی روشن یا خیلی تیره باشد مشکل دارد و باید از خرید آن خودداری کرد.

از زولبیا و بامیه به عنوان یکی از خوراکی‌های ویژه ماه مبارک رمضان یاد کرد و افزود: بسیاری افراد این خوراکی را برای افطار در ماه مبارک رمضان خریداری می‌کنند و با توجه به مصرف بالای آن در جامعه نیاز است افراد به نکاتی هنگام خرید زولبیا و بامیه دقت کنند.

کارشناس بهداشت گفت: اولین نکته مهم در خرید زولبیا و بامیه توجه به رنگ و ظاهر آن است. زولبیا و بامیه سالم و تازه معمولا به رنگ قهوه‌ای روشن و شفاف است و اگر رنگ آن خیلی روشن یا خیلی تیره باشد مشکل دارد و باید از خرید آن خودداری کرد.

وی افزود: زولبیا و بامیه‌ای که خیلی سفید باشد، یا مواد اولیه آن مناسب نبوده یا مواد دیگری به آن اضافه شده است و اگر رنگ آن قهوه‌ای خیلی تیره باشد یا از روغن سوخته و چند بار مصرف برای تهیه آن استفاده شده و یا دقت لازم در پخت آن صورت نگرفته است، بنابراین رنگ ظاهر عامل موثری در انتخاب زولبیا و بامیه مرغوب است.

این کارشناس بهداشت ایمنی غذایی با هشدار نسبت به خرید زولبیا و بامیه رنگی، گفت: عمدتا برای رنگی کردن زولبیا و بامیه از رنگ‌های غیرمجاز استفاده می‌شود، لذا از مردم درخواست داریم به هیچ عنوان زولبیا و بامیه رنگی خریداری نکرده و در صورت مشاهده چنین مواردی آن را با سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

خدادادیان گفت: نکته مهم دیگر خرید زولبیا و بامیه از مراکز معتبر است، چرا که این مراکز بصورت مداوم تحت نظارت بازرسان بهداشت قرار دارند.

وی افزود: بازرسان وسایل مورد نیاز برای آزمایش روغن و تعیین میزان استفاده از جوش شیرین را در زولبیا و بامیه همراه داشته و در همان محل بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند؛ بنابراین با خرید از مراکز معتبر و مجاز افراد می‌توانند نسبت به سلامت محصولات خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

خدادادیان گفت: برخی شیرینی فروشی‌ها برای افزایش حجم زولبیا و بامیه از جوش شیرین استفاده می‌کنند و در همین راستا بازرسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و حتما میزان استفاده از جوش شیرین را اندازه می‌گیرند.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • رنگین کمانی زیبا با قدمت ۱۵ میلیون سال در شمال شرقی تبریز + فیلم
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • زولبیا و بامیه با این رنگ قابل خوردن و بهداشتی نیست
  • مولودی‌خوانی و رهاکردن بادکنک‌های رنگی برای امام حسن
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی