Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:00:04 GMT

حمله مسلحانه به ارتش لبنان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۵۷۴

حمله مسلحانه به ارتش لبنان

به گزارش افکارنیوز،

ارتش لبنان امروز دوشنبه از کشته شدن یکی از نیروهای خود در حمله مسلحانه از سوی افراد ناشناس در منطقه البقاع در شرق این کشور خبر داد.

اخبار بین الملل-در بیانیه ارتش لبنان آمده است: افراد مسلح ناشناس به یک گشتی ارتش لبنان در البقاع در شرق لبنان حمله کردند که بر اثر این حمله یکی از سربازان ارتش لبنان کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارت: لبنان بیان کرد: روز گذشته نیز عباس المصری به همراه جعفر العفی از افراد تحت تعقیب در نزدیکی ایست بازرسی دورس شروع به تیراندازی کرد که نیروهای ما مجبور به تبادل آتش شدند. در جریان این تیراندازی عباس المصری و جعفر العفی زخمی شدند.

جزییات بیشتری مخابره نشده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسلحانه ارتش لبنان لبنان ارتش مسلحانه ارتش لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق لبنان

حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر اقدام به تبادل آتش علیه یکدیگر می‌کنند به طوری که اکنون شمال سرزمین‌های اشغالی و جنوب لبنان محل اصلی منازعه میان دو طرف محسوب می‌شود. تل آویو از ترس نیرو‌های حزب الله، نیمی از ارتش خود را در جبهه شمالی مستقر کرده است. 

به گزارش الجزیره، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه روند بمباران لبنان، ساعاتی قبل اقدام به هدف قرار دادن مواضعی در شرق این کشور کردند. 

رسانه‌های محلی از بمباران اطراف شهر بعلبک لبنان از سوی جنگنده‌های صهیونیست خبر دادند. 

بعلبک و اطراف تاکنون بار‌ها از سوی رژیم صهیونیستی بمباران شده است. در ماه فوریه طی بمباران روستای بادی در حاشیه بعلبک، ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

تاکنون جزئیات بیشتری از حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق لبنان منتشر نشده است و از خسارات و تلفات احتمالی این حمله خبری در دست نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین تیراندازی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) حمله پهپادی اسرائیل به خودرویی در لبنان
  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • نخستین تصاویر از حمله پهپادی اسرائیل به خودرویی در لبنان + فیلم
  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق لبنان