Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:57:06 GMT

پرداخت ۷۰۷ میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۵۹۲

پرداخت ۷۰۷ میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی در بهار امسال ۷۰۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با بیان اینکه از زمان آغاز ویروس کرونا برای حفظ سلامت جان مردم استان صدقات، جمع‌آوری نمی‌شود، اظهار کرد: مردم خراسان شمالی در بهار امسال ۷۰۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  بخش اعظمی از منابع کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان از محل کمک‌های مردمی صدقات تأمین می‌شود،افزود:  به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کمیته امداد و حفظ سلامت جان شهروندان، جمع آوری صدقات به صورت حضوری انجام نمی شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: از زمان شیوع این ویروس، مأموران تخلیه صدقات دیگر به درب منازل برای جمع‌آوری صدقه مراجعه نمی‌کنند بر این اساس شاهد کاهش ۲۴ درصد صدقات در استان هستیم.

وی با قدردانی از مردم نیکوکار استان در همکاری در طرح‌های مختلف کمیته امداد و کمک‌رسانی به محرومان گفت: امروز به دلیل تورم بیش از هر زمان دیگری به همکاری خیران در رفع نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد نیاز داریم.

الهی راد  افزود: ویروس کرونا زندگی بسیاری از خانواده‌ها ازجمله کارگران فصلی و صاحبان مشاغل خرد را تحت الشعاع قرار داد،  بر این اساس از مردم نیکوکار تقاضا داریم تا  برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان و محرومان از شیوه‌های غیرحضوری در پرداخت صدقات اقدام کنند تا ضمن پیشگیری از بیماری کرونا زمینه کمک به نیازمندان فراهم شود.

وی به شیوه های پرداخت صدقات به‌صورت غیرحضوری اشاره کرد و گفت: ارسال پیام بدون متن و یا عدد یک به سامانه پیامکی با سر شماره ۸۸۷۷ آسان‌ترین شیوه واریز صدقات است. همچنین نیکوکاران برای پرداخت صدقات با شماره‌گیری کد دستوری# ۱*۸۸۷۷* و سپس واردکردن کد شهرستان موردنظر خود می‌توانند در این کار خیر سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام کدهای شهرستان‌های خراسان شمالی گفت: در این طرح کد (۰۵۸) ویژه شهرستان بجنورد- کد (۰۵۸۹) جرگلان-کد (۰۵۸۶) راز-کد (۰۵۸۱) اسفراین- کد (۰۵۸۲) صفی آباد-کد (۰۵۸۷) فاروج - کد (۰۵۸۴) شیروان- کد (۰۵۸۳) جاجرم- کد (۰۵۸۸) گرمه-کد (۰۵۸۵) مانه و سملقان برای واریز صدقات هر شهرستان اختصاص‌یافته است.

وی تماس با تلفن رایگان، ۰۹۶۸۸۷ و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن ثابت را از دیگر روش‌های پرداخت آسان صدقه عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی کمیته امداد سلامت صدقات خراسان شمالی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معاف‌اند.

کد خبر 6079557

دیگر خبرها

  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی