Web Analytics Made Easy - Statcounter

گر‌وه استان‌ها ـ این روزها در بین همه اخبار ریز ودرشت، مهم و ساده خبری اذهان بسیاری از کمر بستگان جهاد و شهادت رابه خود مشغول کرده‌، ماجرای اسارت و تیرباران حاج احمد متوسلیان در بیروت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، 39 سال از 14 تیرماه سال 1361 از روزی که حاج احمد متوسلیان به همراه سه تن دیگر ازهمراهانشان  به دست فالانژها در بیروت اسیر شد، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها انتشار اخباری مربوط به تیرباران این فرمانده دلاور در سواحل لبنان سبب شده بار دیگر این پرونده پر ابهام، غبار گرفته و البته غریب مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد و این ماجرا با اسناد و دقت بیشتری بررسی شود.

‌‌ناگفته‌هایی‌ از عملیاتی سخت به فرماندهی حاج احمد متوسلیان/ ‌روزهای اسارت به دست کوملهجاویدالاثر متوسلیان، اسطوره زندگی شهید احمدی روشنگزارش ویدئویی| جاوید‌الاثر متوسلیان‌ به روایت "بچه‌های همدان" / ‌ماجرای ‌تشکیل هسته اولیه حزب‌الله لبنان

از جمله افرادی که توفیق داشتند در سال‌های خون و حماسه دوشادوش حاج احمد متوسلیان در جبهه‌های غرب و جنوب بجنگند رزمندگان همدانی لشگر 27 محمدرسول الله (ص) است. افرادی مانند باقر سیلواری. رزمنده‌ای که ماجرای آشنایی او با این فرمانده دلاور از مریوان آغاز شده و تا لبنان ادامه داشت.

انتهای پیام/742/ش

R41405/P/S6,75/CT16 بیشتر بخوانید... ناگفته‌‎های راوی حاج احمد متوسلیان از خاطرات دفاع مقدس/ فرمانده‌ای که در دل دشمن هم ترسی از معرفی خود نداشت حماسه ماندگار‌ رزمندگان همدانی در آزادسازی خرمشهر؛ چشم امید حاج احمد متوسلیان به «حبیب» بود از_تسنیم_بپرسید: ماجرای ربوده شدن حاج احمد متوسلیان چیست؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان
  • ناگفته‌های مهم از حمله انتقامی سپاه به اسرائیل/ گزارش ویژه