Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: نزدیک به پنج ماه از سال جدید گذشته اما هنوز اردوها شروع نشده، مسابقات کشوری، قهرمانی استان‌ها و انتخابی لیگ، هیچ‌کدام برگزار نشده‌اند.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حفظ سالن شماره 9 برای تیم ملی بوکس گفت: روز گذشته با صالحی امیری در خصوص وضعیت بوکس صحبت کردیم و به طور مفصل مشکلاتی که این رشته دارد، برای او بازگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیگیری‌هایی که فدراسیون بوکس هم انجام داده بود، قرار شد فعلاً در سالن شماره 9 به طور مشترک با تیم ملی کاراته تمرینات را ادامه دهیم. البته این اتفاق به صورت مجزا صورت می‌گیرد. یعنی تیم ملی بوکس جدا و تیم ملی کاراته هم به صورت جداگانه تمرینات را پیگیری می‌کنند. این اتفاق خیلی برای ما مفید بود به این خاطر که بوکسورها دیگر دغدغه جابه‌جایی را ندارند.

وی در مورد وضعیت ملی‌پوشان المپیکی و برگزاری اردوها اظهار کرد: در شرایط فعلی متأسفانه شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌ریزی‌های ما را مختل کرده است. فعلاً ستاد مقابله با کرونا به رشته بوکس مجوز برگزاری اردو و تمرینات را نداده است. البته ملی‌پوشان و به خصوص المپیکی‌ها در شهرستان‌های خود به همراه مربیانشان در حال تمرین هستند. از وضعیت آنها مطلع هستم اما به هر حال حضور در اردوها، شرایط بهتری را برای آنها رقم می‌زند اما فعلاً چنین چیزی مقدور نیست. ما منتظر هستیم که ستاد مقابله با کرونا هر چه زودتر مجوز فعالیت‌های بوکس را صادر کند تا بتوانیم تمرینات را دوباره از سر بگیریم. در حال حاضر تیم ملی بوکس دو سهمیه برای المپیک توکیو کسب کرده است و اگر شرایط مهیا شود، قطعاً با حضور در المپیک این دوره تحولی بزرگ در بوکس ایران رقم خواهد خورد.

استکی همچنین در مورد وضعیت مالی المپین‌ها و شاهین موسوی که چند وقت پیش ادعا کرده بود برای خرج و مخارج خود مسافرکشی می‌کند، عنوان کرد: منظور شاهین این بوده که باید به ورزشکاران المپیکی بیشتر از گذشته رسیدگی شود. به هر حال آنها برای میدان بزرگی در حال آماده‌سازی هستند. خدا را شکر تاکنون وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین فدراسیون در حد بضاعت به ورزشکاران کمک کرده. امیدوارم با حضور اسپانسر در فدراسیون، شرایط بهتر از گذشته شود و دیگر هیچ ورزشکاری دغدغه مسائل مالی را نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ امسال عنوان کرد: هنوز هیچ ارگانی به ما مجوز برگزار تمرینات را نداده است. بنابراین باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم یا نه. هم‌اکنون نزدیک به پنج ماه از سال جدید گذشته اما هنوز اردوها شروع نشده، مسابقات کشوری، قهرمانی استان‌ها و انتخابی لیگ، هیچ‌کدام برگزار نشده‌اند. بنابراین با این شرایط مشخص نیست که امسال می‌توانیم مسابقات لیگ را برگزار کنیم یا خیر. البته فدراسیون و تیم‌ها آماده هستند و به محض صدور مجوز کار را شروع خواهند کرد. متأسفانه این روزها شیوع ویروس کرونا یک کلاف سردرگم شده است و همه برنامه‌ریزی‌ها را مختل کرده است.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس علیرضا استکی المپیک توکیو شاهین موسوی تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی

به گزارش "ورزش سه"، شروین اسبقیان پیرامون واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌گوید: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند و افتخاراتی برای کشور کسب کرده‌اند، در دست سازمان خصوصی‌سازی است و آنها کار را به صورت جدی دنبال می‌کنند، اما سوم اردیبهشت ماه به عنوان روز واگذاری تعیین شده است.

وی افزود: همانطور که استحضار دارید یکی از آرزوهای دیرینه هواداران بود که تکلیف این دو باشگاه مشخص شود. در دولت‌های قبل اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دوره‌ای که آقای هاشمی حضور دارند، بسیار جدی پیگیری کردند و شخص آقای رئیس جمهور هم ورود کردند. روزش مشخص شده و قطعا پیگیری و دنبال می‌شود و سازمان خصوصی‌سازی هم پیگیر است. مشکل خاصی وجود ندارد.

او در مورد احتمال واگذاری به کنسرسیوم بانکی و همچنین پتروشیمی پاسخ داد: اینها صحبت‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اما روز واگذاری که سوم اردیبهشت ماه است، مشخص خواهد شد که کدام تیم به کدام مجموعه واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد