Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی کانون چهارده معصوم (ع) یزد با محوریت اجرای برنامه های « عید غدیر» با حضور مسئولان استانی در این مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هم اندیشی کانون چهارده معصوم (ع) یزد با محوریت اجرای برنامه های « عید غدیر» با حضور مسئولان استانی در این مسجد برگزار شد.

این نشست که با حضور حجت الاسلام رحمانی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد، محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد در خصوص برنامه های غدیر بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رحمانی در این نشست گفت: امروز بایستی به منظور احیای کارکردهای مساجد در جهت جذب به مساجد گام برداریم و با فعال تر کردن مساجد، به اجرای فعالیت های دینی و پررنگ تر نقش این مکان مذهبی بپردازیم.

وی ادامه داد: تربیت اسلامی و دینی بایستی در دستور کار ما قرار بگیرد زیرا در آینده به این مدیران نیاز داریم و باید با تربیت نیروی طراز اسلامی در جهت پرورش مدیران لایق حرکت کنیم.

حجت الاسلام نجیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد نیز در این نشست گفت: عید غدیر به عنوان عید بزرگ شیعیان است که بایستی حق آن را ادا کنیم و با برگزاری برنامه های شاد مذهبی در راستای معرفی و تبیین جایگاه امامت در جامعه گام برداریم.

وی افزود: عید غدیر تا مباهله به عنوان فرصتی برای معرفی جایگاه ولایت و امامت است که باید با برنامه ریزی در راستای معرفی آن به جامعه حرکت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: بایستی در راستای هم افزایی در محلات گام برداریم و با اجرای برنامه های شاد مذهبی و برنامه های محله ای در راستای هم افزایی حرکت کنیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد چهارده معصوم ع شبستان یزد عید غدیر مسئولان استانی حجت الاسلام برگزار شد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با حضور مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان بدره، عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعتبار این ساختمان را ۴۰ میلیارد رال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان بوده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری می‌رسد.
محبی با حضور در سایت اجرای طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان شهرستان بدره از روند اجرای این طرح مطلع شد.

علیزاده، فرماندار بدره در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: با توجه به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بدره دو مکان برای اجرای آن درنظر گرفته شده که یکی از این نقاط به ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان اختصاص یافته و مقدمات ساخت یک مکان دیگر نیز برای سایر شهروندان این شهرستان انجام شده است.
طرح نهضت ملی مسکن یکی از راه کار‌های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مستأجران و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است که با پیگیری‌های مسئولان، اجرای این طرح درشهرستان بدره شتاب گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد