Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبود زاده مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:برای ورود کالای مصرفی مانند کولر از اواخر اردیبهشت امسال ثبت سفارش آن انجام شده است و ورود این کالا‌ها در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت.

او افزود: در هفته پیش رو حدود ۴۷۰ دستگاه کولر در بازار شهرستان عرضه خواهد شد و با قیمت‌های مصوب براساس نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت دو شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد:متاسفانه با توجه به روند رشد دلار و اینکه بازاریان باچه ارزی کالا را خریداری و عرضه کنند باعث شده است قیمت وسایل سرمایشی افزایش یابد و طی هماهنگی‌های انجام گرفته در نظر داریم نسبت به بازار فعلی داخلی، این کالا‌ها با قیمت پایین تری عرضه شوند.

عبودزاده گفت:کالا‌هایی که قرار است هفته جاری وارد بازار شوند شامل محصولاتی است که تجار و بازرگانان با قیمت ارز در ماه‌های گذشته خریداری کردند و این کولر‌ها حداقل بین ۲ تا ۳ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به قیمت بازار کنونی دارند و ان شاءالله در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: علت عمده در گرانی این محصولات خرید کالا با ارز آزاد توسط بازرگانان است، اما همکاران ما قیمت‌ها و کالا‌هایی که وارد بازار می‌شوند را نظارت می‌کنند و در تلاش هستیم تا بتوانیم قیمت کالا‌های اساسی ازجمله کولر را در منطقه آزاد اروند کاهش دهیم.

او در پایان گفت: با همکاری سازمان صمت فاکتور‌های کالای اساسی را بررسی می‌کنیم و قیمت گذاری صورت می‌گیرد و با نظارت کافی سعی می‌کنیم با قیمت مناسب به شهروندان عرضه شوند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!

اخیرا ایران خودرو شرایط واریز وجه پژو پارس را اعلام کرد و حالا پای حواله های این خودرو دوباره به آگهی ها باز شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روزگار خودرو نوشت: ایران خودرو هم قیمت انواع پژو پارس را در سال ۱۴۰۳ مجدد افزایش داد.

در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود.

خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.

پژو پارس این خودروی پر حاشیه با دریافت مجوز افزایش قیمت روبه‌رو شد.

این مبالغ بدون در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است.

ایران خودرو شرایط جدید خرید پارس در فروردین ۱۴۰۳ را به شرح زیر اعلام کرد.

اخیرا ایران خودرو شرایط واریز وجه پژو پارس را اعلام کرد و حالا پای حواله های این خودرو دوباره به آگهی ها باز شده است.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • رسوب فایل فروش مسکن در منطقه ۲ تهران
  • مرغ کیلویی چند؟
  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • قیمت جدید مرغ در بازار