Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه گفت: من در استقلال هم مدتی بازی نمی‌کردم تا اینکه در لیگ هجدهم شفر به من میدان داد و توانستم بازی کنم.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  مهاجم ایرانی تیم فنرباغچه ترکیه سرانجام پس از ماه ها انتظار از دقیقه 88 در دیدار یکشنبه شب این تیم مقابل سیواس‌اسپور در ترکیب تیمش به میدان رفت و برای دقایقی در سوپرلیگ ترکیه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اللهیار صیادمنش در گفت و گو با دانشجو، درباره حضور خود در سوپرلیگ ترکیه و ایجاد دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیواس اسپور حرف زد.
متن این پرسش و پاسخ درادامه می آید:

* بالاخره برای فنر به میدان رفتی؟
- بله! ماه ها بود که منتظر این فرصت بودم و خوشحالم که سرانجام کادر فنی این موقعیت را برایم ایجاد کرد تا برای تیم فنرباغچه بازی کنم.

* کمی دیر نبود؟
- به هر حال مربیگری سلیقه ای است و کاری که من می توانستم در این مدت انجام بدهم صبر بود که البته به آن عادت داشتم.

* به چه دلیل؟
- من در استقلال هم مدتی بازی نمی کردم تا اینکه در لیگ هجدهم شفر به من میدان داد و توانستم بازی کنم.

* مدت زمان حضورت در میدان کم نبود؟
- به هر حال این نظر کادر فنی بود ولی حتم دارم اگر 10 دقیقه زودتر به میدان می رفتم می توانستم کاری کنم که بازی حداقل مساوی شود.

* در همان فرصت کم دو موقعیت هم داشتی؟
- بله! روی دو ضربه ارسالی از راست توانستم دو ضربه سر بزنم و دروازه حریف را تهدید کنم. خیلی عطش داشتم که گل بزنم. چند ماه بود در این سطح فوتبال بازی نکرده بودم و حس عجیبی داشتم و پر بود از انرژی. متأسفانه هر دو توپم از نزدیکی تیر دروازه به بیرون رفت! خیلی بدشانس بودم! بچه های تیم هم می گفتند.

* یکبار هم در محوطه جریمه خودتان گلی را نجات دادی؟
- بله! دو بار دفع توپ هم داشتم. یکی از آنها را اگر نمی زدم توپ گل می شد و نتیجه را 1-3 واگذار می کردیم. لطف خدا بود که در آن لحظه آنجا بودم. ولی چه فایده؟ آخر سر باختیم.

* روزنامه ها و سایتها چه گفتند؟ ظاهرا همه تعریفت را کرده بودند؟
- البته هنوز هم برخی رسانه ها هستند که اعتقادی به من ندارند ولی پس از بازی بیشتر رسانه ها و تحلیل گران تلویزیونی از فوتبال من تمجید کردند و می پرسیدند چرا تا امروز بازی نمی کردم(خنده)! این رسانه ها قبل از بازی هم مرا به کادر فنی تیم مان توصیه می کردند که باعث خوشحالی ام بود ولی باز هم می گویم که مربیگری سلیقه ای است و این من هستم که باید تلاش کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم.

* با این وضعیت فکر می کنی در دیدار با بشیکتاش(دیدار بعدی فنرباغچه در سوپرلیگ ترکیه) به میدان بروی؟
- امیدوارم این اتفاق بیافتد. همه تلاشم را می کنم. این به نظر کادر فنی بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الهیار صیادمنش تیم فوتبال استقلال ترکیه رسانه ها کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی استقلال به نشر اکاذیب متهم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از  سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام، سرمربی، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • کادر فنی استقلال به نشر اکاذیب متهم شد
  • روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • اظهارات جالب یاسین بونو: از سویا جدا شدم چون عاشق این تیم بودم!