Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:12:30 GMT

شکایت قضایی از وزیر نفت را پیگیری خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۰۹۵۴

شکایت قضایی از وزیر نفت را پیگیری خواهیم کرد

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: طبق ماده ۲۳۴، شکایت از وزیر نفت را پیگیری خواهیم کرد، اعتقاد داریم که آقای زنگنه هزینه زیادی برای مملکت به بار آورده و شکایت از طریق قوه قضائیه را نیز دنبال می‌کنیم.

ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در تماس ویدیوی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری سه ویژگی جوانان کار بلد، افراد اجرایی باسابقه و نمایندگانی که دوره‌های قبل در مجلس بودند را برای مجلس یازدهم برشمردند و مجلس یازدهم را انقلابی خواندند اما بر حرمت شرعی و لزوم پایبندی بر سوگندی که نمایندگان در ابتدای کار یاد کردند نیز تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون ادامه داد: ایشان ۱۶ توصیه به ما نمایندگان داشتند که اولین و مهم‌ترین توصیه ایشان، بحث اخلاص بود و اینکه نمایندگان کارهایشان را برای خدا انجام دهند؛ عدم حاشیه‌سازی و جوگیری، وحدت با تمام قوا، استفاده از ظرفیت نظارتی مجلس برای حل مشکلات مردم و توجه به مشکلات مسکن، ازدواج، فرزندآوری و... از دیگر توصیه‌های ایشان به نمایندگان مجلس بود.

وی با اشاره به تأکید ایشان بر این که دولت‌ها باید تا لحظه آخر در سال آخر خود به وظایف خود عمل کنند، عنوان کرد: ایشان تصریح کردند که دولت‌ها باید تا لحظه آخر پرتوان کار کنند و وظیفه خود را انجام دهند البته بر این مسأله که تمام قوا باید طبق قانون به وظیفه خود عمل کنند نیز، سفارش داشتند.

ابوترابی با بیان اینکه اصرار ایشان بر رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با کرونا به ویژه ماسک زدن بسیار اهمیت دارد، افزود: ایشان در جهت رعایت پویش من ماسک می‌زنم، خودشان نیز ماسکی بر چهره داشتند، همچنین بحث لزوم ادامه کمک‌های مؤمنانه را نیز مطرح کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در خصوص استیضاح وزیر نفت اظهار کرد: کار استیضاح آقای زنگنه را شروع کردیم ولی شیوع کرونا ما را درگیر کرده و همچنین سیستماتیک شدن مجلس نیز اخیراً کار را عقب انداخته است اما پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: طبق ماده ۲۳۴، شکایت از آقای زنگنه را پیگیری خواهیم کرد، روز چهارشنبه که مجلس باز شود آن را دنبال خواهیم کرد اما تعداد امضاهای آن باید به حدنصاب برسد.

ابوترابی تصریح کرد: اعتقاد داریم که آقای زنگنه هزینه زیادی برای مملکت به بار آورده و شکایت از طریق قوه قضائیه را نیز دنبال می‌کنیم؛ در مجلس کمی مشکل سیستمی داریم زیرا  کارمندان هم به دلیل کرونا به مجلس نمی‌آیند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: این هفته و هفته قبل ورود کارمندان به مجلس ممنوع بود زیرا حدود ۲۵ کارمند مجلس دچار بیماری کرونا شده و تعدادی از نمایندگان نیز کرونا درگیر کرونا شده‌اند، بنابراین ورود کارمندان به مجلس را ممنوع اعلام کرده‌اند، در اسرع وقت دو یا سه شکایت به‌ویژه شکایت از آقای زنگنه را ثبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج ۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنگنه وزیر نفت استیضاح وزیر نفت استیضاح زنگنه مجلس یازدهم آقای زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد