Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سفر علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به بلژیک برای انجام تست های پزشکی و نهایی کردن امور قراردادش با تیم آنتورپ بلژیک، بازتاب گسترده ای در رسانه های بلژیک داشته است.

روزنامه ها و سایت های خبری بلژیک برای شناخت بیشتر از بیرانوند، سراغ فردی رفته اند که در فوتبال ایران سابقه کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان است که برای چند ماه در این تیم فعالیت کرد و سپس از ایران جدا شد.

ویلموتس که نقش وی در انتقال بیرانوند به بلژیک پررنگتر از هر فرد دیگری است، در مصاحبه ای درباره بیرانوند گفت: هماهنگ شدن یک میهمان و تازه وارد با فوتبال اروپا به سادگی امکانپذیر نیست. یک زبان متفاوت، یک فرهنگ متفاوت، دور از خانواده و ... به عنوان مثال علی نمی تواند انگلیسی صحبت کند که این خودش یک مشکل است. اگر می خواهید او بهترین عملکرد را داشته باشد، بهتر است که برایش یک مترجم انتخاب کنید.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره توصیه هایش به بیرانوند برای لژیونر شدن و حضور در فوتبال اروپا، تصریح کرد: من آن زمان با علی صحبت کردم و گفتم که ایران را ترک کند چون او در آنجا (ایران) هر نوع کاپ و عنوان قهرمانی داشت. من هچنین به او گفتم که رقابت های فوتبال بلژیک برای او عالی خواهد بود اما نه لزوما آنتورپ. تیم خنک هم می توانست برای او خوب باشد.

ویلموتس ادامه داد: من به لوسیانو دونوفریو (مدیر ورزشی باشگاه آنتورپ) این موضوع را اطلاع دادم. هر زمان که لوسیانو را می دیدم او می گفت هرکجا بازیکن خوبی دیدی معرفی کن. آن موقع هم به او گفتم: یک دروازه بان یک میلیونی (احتمالا یک میلیون یورو) در ایران دیده ام که این نرمال و عادی نیست.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: مطمئنم که بیرانوند شما را شگفت زده می کند. حداقل این است که سه سال در یک تیم تاپ اروپایی بازی می کند.

کد خبر 4973457 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند باشگاه آنتورپ مارک ویلموتس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند اتحادیه جهانی کشتی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ و پنجمین دیدار از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، با لوون، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار کرد.

یاران صیادمنش که در هشت مسابقه اخیرشان نمایش ضعیفی داشتند و 6 شکست متحمل شدند و دو تساوی به دست آوردند، در دیدار خانگی مقابل لوون هم نتوانستند نتیجه بگیرند و متوقف شدند.

تیم فوتبال وسترلو که در آخرین تقابل خود با لوون سه بر صفر شکست خورده بود، در این بازی هم به تساوی یک بر یک رسید تا 17 امتیازی شود و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که در 11 دیدار این فصل ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته بود، در دیدار مقابل لوون از دقیقه 61 به زمین رفت که نتوانست نخستین گل خود را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد